ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کری خوانی پسر قلعه نویی برای مظلومی!


هوتن قلعه نویی با انتشار تصویر زیر در صفحه اجتماعی خود نوشت: «تازه 2 تا قهرمانی با سپاهان داریم، جام حذفی رو هم حساب نکردیم.»

جام نیوز: هوتن قلعه نویی با انتشار تصویر زیر در صفحه اجتماعی خود نوشت: «تازه 2 تا قهرمانی با سپاهان داریم، جام حذفی رو هم حساب نکردیم.»

عکس: کری خوانی پسر قلعه‌نویی برای مظلومی


ویدیو مرتبط :
پرسپولیسی کوچولو کری خوانی برای مظلومی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کری خوانی پسر قلعه نویی برای مظلومی و حجازی و...!



اخبار,اخبار ورزشی,هوتن قلعه نویی

هوتن قلعه نویی همچنان از عملکرد پدرش در استقلال دفاع می کند.

امیر قلعه نویی با وجود شکست در دو فصل گذشته، همچنان پرافتخارترین مربی تاریخ استقلال به حساب می آید. البته در این باره بحث زیاد است چراکه یکی مثل منصور پورحیدری توانست استقلال را قهرمان آسیا کند که این افتخار به مراتب بزرگتر از قهرمانی در لیگ برتر است.

 

در هر صورت هوتن پسر قلعه نویی امروز پست جالبی برای حمایت از پدرش منتشر کرده که واکنش های متفاوتی را در پی داشته است. او در این پست با عنوان مقایسه کنید، در یک کفه ترازو پدرش را قرار داد که در 6 فصل 3 قهرمانی به دست آورده و در کفه دیگر ترازو مربیانی چون مظلومی، حجازی، کریمی، مرفاوی و... را قرارداد که در 7 سال هیچ قهرمانی ای همراه با استقلال به دست نیاورده اند.

اخبار,اخبار ورزشی,هوتن قلعه نویی

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین