ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کری خوانی مدافع استقلال برای ملی پوشان پرسپولیس در اتریش



اخبار ورزشی,اردوی اتریش


 اخبار ورزشی - کری خوانی مدافع استقلال برای ملی پوشان پرسپولیس در اتریش

مدافع تیم ملی که به خاطر سال ها حضورش در استقلال همه او را به عنوان یک استقلالی دو آتیشه می شناسند در اتریش و با نشان دادن عدد 4، برای پرسپولیسی ها کری می خواند.

به گزارش جام نیوز، بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استقلال حتی زمانی هم که در اردوی تیم ملی هستند برای یکدیگر کری می خوانند و تعلقات و تعصبات رنگی شان را کنار نمی گذارند.

 در اردوی اتریش هم این کری خوانی ها ادامه دارد البته نه از جانب پرسپولیسی ها بلکه این امیر حسین صادقی است که برای سرخپوشان کری می خواند.

این مدافع که به خاطر سال ها حضورش در استقلال همه او را به عنوان یک استقلالی دو آتیشه می شناسند در اتریش و با نشان دادن عدد 4، برای پرسپولیسی ها کری می خواند.

سرخپوشان هم در بیشتر مواقع سعی می کنند واکنشی نشان ندهند اما گاهی اوقات که دیگر کاسه صبرشان لبریز می شود، 6 تایی شدن استقلال را به صادقی یادآوری می کنند.

 سپاهانی ها هم هر از چند گاهی وارد این جنگ می شوند و برای سرخابی ها شعار "نه قرمز نه آبی فقط زرد قناری را سر می دهند".
اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
کری خوانی پریناز ایزدیار و حسین مهری برای پرسپولیس و استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سه پیشنهاد اروپایی برای مدافع پرسپولیس / آغاز مذاکرات استقلال با ملی‌پوشان



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - نمی‌دانم چرا یک دفعه استیلی رفت!
رحیمی: سیدجلال قبل از جام جهانی قول داد بماند/ مشکل خلعتبری را با عجمانی‌ها برطرف می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ قبل از جام جهانی سیدجلال به ما قول داد بماند و هیچ کجا نرود.

به گزارش فارس، علیرضا رحیمی در گفت‌وگویی ابتدا در خصوص جدایی استیلی اظهار داشت: نمی دانم چه اتفاقی افتاد که یک دفعه استیلی از جمع ما رفت. بالاخره تصمیمی بوده که او گرفته است.

وی در خصوص وضعیت سید جلال حسینی نیز، گفت: قبل از جام جهانی حسینی به ما قول داد که در این تیم بماند و ما هم به ایشان گفتیم اجازه نمی‌دهیم هیچ کجا برود اما طبیعی است بعد از جام جهانی بازیکنان به چشم می‌آیند.

وی در پاسخ سوالی که چرا حسینی گفته شما با او حرفی نزدید، گفت: اینطور نیست. من با برادر او در تلاش بودم و صحبت‌های لازم را انجام دادم انشاءالله مشکل خاصی نیست.

وی در مورد آخرین شرایط محمدرضا خلعتبری نیز، گفت: بالاخره سقف قراردادی را برای باشگاه‌ها گذاشته‌اند. ما هم آمده‌ایم تا مشکلات را مرتفع کنیم. انشاءالله مشکلات مالی خلعتبری را در روزهایی که هر روز طلبکار به باشگاه می‌آیند حل می‌کنیم. تمام تلاش خود را در این باره انجام خواهیم داد البته مذاکراتی نیز با عجمان داده‌ایم و آن را پیگیری خواهیم کرد تا مشکل بین خلعتبری و عجمان و مشکل مالی‌اش با پرسپولیسی‌ها را حل کنیم و ایشان را مثل بقیه ملی‌پوشان نگاه داریم.

رحیمی در پایان در مورد سقف قراردادها نیز، گفت: ما به سقف قراردادها خوشبین هستیم. درست است کار سخت است اما ما خوشبینیم.

 

------------------------------

 

سه پیشنهاد اروپایی برای مدافع پرسپولیس/ پولادی تا هفته آینده لژیونر می‌شود

مدافع ملی‌پوش کشورمان به دلیل عملکرد مناسب در جام جهانی 2014 از سه تیم اروپایی پیشنهاد دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد پولادی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان پس از درخشش در مسابقات جام جهانی 2014 با پیشنهادهای مختلفی روبه‌رو شد از همین رو طی چند روز گذشته پولادی با سه پیشنهاد اروپایی مواجه شده است و حتی مدیر برنامه‌های این بازیکن نیز با باشگاه های اروپایی به صورت رسمی مذاکره کرده است.

با توجه به برگزاری جام جهانی تا هفته آینده قرار است تکلیف نهایی مهرداد پولادی مشخص شود اما به احتمال فراوان این بازیکن طی یک هفته آینده عازم اروپا خواهد شد.

پولادی در این زمینه به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: من گفته‌ام اولویت اولم بازی در خارج از کشور است و اگر بخواهم در ایران بازی کنم در پرسپولیس فوتبالم را دنبال می‌کنم.

 

----------------------------------

 

2 خبر از استقلال / رئیس کمیته استیناف استقلال به دیدار افشارزاده رفت/ استقلال مذاکراتش را با ملی‌پوشانش آغاز کرد

باشگاه استقلال مذاکراتش را با بازیکنان ملی‌پوشش آغاز کرده که نتایج این مذاکرات به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، علی مژدهی که روز گذشته با حکم بهرام افشارزاده به عنوان رئیس کمیته استیناف باشگاه استقلال منصوب شده بود به دیدار وی رفت. در این جلسه پندار توفیقی (دبیر هیئت مدیره) و محسن بزرگی (رئیس کمیته حقوقی) حضور داشتند و درباره مسائل مختلف از جمله تدوین آئین نامه های انضباطی باشگاه گفتگو کردند .همچنین آئین نامه قبلی به آقای مژده ای داده شد تا مورد اصلاح و بازبینی قرار گیرد .علی مژده ای درحال حاضر معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی است. او در گذشته رئیس دادسرای کارکنان دولت نیز بوده است .

* باشگاه استقلال مذاکرات جدی ای را با ملی پوشانش دنبال می کند. این باشگاه مذاکراتش را به صورت جدی با ملی پوشانش دنبال می کند. امیرحسین صادقی، هاشم بیگ زاده و آندرانیک تیموریان در روزهای اخیر مذاکرات خوبی با علی نظری جویباری داشته اند و خسرو حیدری به دلیل سفر، مذاکره حضوری با باشگاه نداشته است. با این بازیکن نیز به صورت تلفنی مذاکرات اولیه انجام شده است.

اخبار ورزشی - فارس