ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کری خوانی محمد الدعایه برای پرسپولیس


محمد الدعایه در آستانه دیدار تیم های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران تاکید کرد که این نماینده سعودی در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نخواهد داشت.

آی اسپورت: محمد الدعایه، دروازه‌بان سابق باشگاه الهلال و تیم ملی عربستان بر ضرورت استمرار حضور جورجیوس دونیس سرمربی کنونی الهلال در فصل بعدی تاکید کرد. الدعایه  گفت: «دونیس در ماه‌های اخیر نشان داده که می‌خواهد الهلال را به روزهای اوجش برساند. ما باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا او را نگه داریم. نا کرده پیداست که الهلال در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان و حتی مراحل بعد، به مشکل خاصی بر نخواهد خورد مگر که مشکل سازی شود.» الدعایه که به اختاپوس فوتبال عربستان معروف است، گفت: «اگر هم گاهی به نتایج خوبی در فصل اخیر دست نیافتیم، بی‌شک به خاطر شرایط عصبی بوده که الهلال با آن مواجه بود.»

محمد عبدالعزیز الدعایه دروازه‌بان فوتبال نامدار بازنشستهٔ عربستان سعودی است که اکنون ۴۳ سال دارد. او به مدت ۱۵ سال در باشگاه الهلال بازی می‌کرد. این دروازه‌بان خوشنام در سال ۱۳۸۰ به عنوان جایگزین فابیان بارتز قرار بود به منچستر یونایتد برود که با مخالفت رئیس الهلال روبه‌رو شد. الدعایه ۱۷ سال در تیم ملی کشورش حضور داشت و در این مدت پنج جام جهانی را تجربه کرد. او با ۱۸۱ بازی ملی (۳۰ بازی بیشتر از علی دایی) در تاریخ فوتبال جهان رکورد دار است. او در دو دیدار الهلال با تیم‌ها ی یوونتوس و رئال‌مادرید از فوتبال خداحافظی کرد.


ویدیو مرتبط :
جواب کری خوانی های پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کری خوانی بازیکنان پرسپولیس پس از نایب قهرمانی در پرواز ؛ عکس




اخبار ورزشی - کری خوانی بازیکنان پرسپولیس پس از نایب قهرمانی در پرواز ؛ عکس

محسن مسلمان این عکس را که مربوط به پرواز سرخپوشان از اهواز به تهران است روی صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و نوشته: «خدایا شكرت. بازم شرمنده. میتونستیم قهرمان شیم. ایشالا قهرمانی آسیا.»

اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران

محسن بنگر، محمدرضا خلعتبری و مهرداد پولادی در ردیف جلو. پیام صادقیان، حسین ماهینی، محسن مسلمان و رضا محمدی در پشت سر.
اخبار ورزشی - جام نیوز