ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کری خوانی روزنامه استقلالی برای پرسپولیسی‌ها / «آی بدو آی بدو» تکرار شد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

باخت پرسپولیس مقابل نفت تهران باعث شده استقلالی‌ها برای رقیب سنتی خود کری خوانی کنند.

به گزارش خبرآنلاین؛ شكست دو بر صفر پرسپولیس مقابل نفت تهران اتفاقی بود كه شاید خیلی ها فكرش را هم نمی كردند. اما این اتفاق رخ داد تا پرسپولیس دوباره سرنوشت خود را به اما و اگر بسپارد. حالا استقلالی ها هم برای پرسپولیسی ها كری می خوانند. روزنامه استقلال جوان امروز كنایه ای به پرسپولیسی ها زده و تیتر زده است: «نورمحمدی شیث شد، سوشا هم حقیقی. آی بدو آی بدو تكرار شد!»


اشاره این روزنامه به اتفاقی است كه در یكی از دربی های تهران رخ داد و فرهاد مجیدی با سرعت زیاد از شیث رضایی عبور كرد و دروازه حقیقی را باز كرد.

 


ویدیو مرتبط :
مهدی مقدم اهنگ جدیدیش اومد بدو بدو بدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین ورژن کری خوانی استقلالی ها برای پرسپولیسی ها + عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - جدیدترین ورژن کری خوانی استقلالی ها برای پرسپولیسی ها + عکس

هواداران تیم استقلال با انتشاری یک عکس در اینستاگرام نوعی جدیدی از کری خوانی را به نمایش گذاشتند.

هواداران استقلال در اینستاگرام خلاقیت به خرج دادند و با انتشار این این عكس، آخرین قهرمانی پرسپولیس را به‌صورت علمی به‌تصویر كشیدند.

واقعیت تلخ اینكه در آخرین قهرمانی پرسپولیس، پیام صادقیان فقط 15 سال داشته و اگر طبق روال معمول كلاس‌هایش را گذرانده باشد، در آن سال كلاس سوم راهنمایی بوده!

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 اخبار ورزشی - جام نیوز