ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کری خوانی بازیکن کاستاریکایی برای استقلالی ها قبل از امضا با پرسپولیس!+عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - کری خوانی بازیکن کاستاریکایی برای استقلالی ها قبل از امضا با پرسپولیس!+عکس

گفته می شود این بازیکن امروز در ورزشگاه آزادی به تماشای دیدار پرسپولیس و ذوب آهن خواهد نشست.

به گزارش جام نیوز، مدافع کاستاریکایی مدنظر پرسپولیسی ها، بالاخره پس از مدت ها کش و قوس دیروز وارد ایران شد تا مذاکرات نهایی با سرخپوشان را به صورت حضوری انجام دهد.

میشل اومانا که در رقابت های جام جهانی از مهره های ثابت تیم ملی کاستاریکا بود، در بدو ورود به ایران خیلی زود با اعداد فوتبالی آشنا شده و عدد 6 را به دوربین ها نشان داده است.

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 
گفته می شود این بازیکن امروز در ورزشگاه آزادی به تماشای دیدار پرسپولیس و ذوب آهن خواهد نشست. او می تواند گزینه مناسبی برای جانشینی سیدجلال حسینی باشد که در همین دو مسابقه نخست جای خالی اش در خط دفاع پرسپولیس آشکار بوده است.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کری خوانی بازیکن تازه وارد پرسپولیس برای استقلالی‌ها + عکس



اخبار,اخبار ورزشی,سوشا مکانی

 

اخبار ورزشی - کری خوانی بازیکن تازه وارد پرسپولیس برای استقلالی‌ها

سوشا مکانی دروازه بان جدید پرسپولیس برای استقلالی‌ها کری خواند.

به گزارش خبرآنلاین؛ مكانی كه در سال‌های گذشته از بازیكنان پر سر و صدای لیگ برتر ایران بوده، در اولین روزهای حضور در پرسپولیس، برای استقلالی‌ها كری خوانی كرده است. او با انتشار عكسی در اینستاگرام، خاطره بازی معروف پرسپولیس و استقلال كه در آن قرمزپوشان 6 گل به حریف زدند را زنده كرده است.

 

سوشا پیش از این هم عدد 6 را نشان داده بود و حالا با انتشار عكسی جدید، نشان می‌دهد كه دوست دارد دائم برای حریف سنتی تیمش كری بخواند.

اخبار,اخبار ورزشی,سوشا مکانی

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین