ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کریم باقری: مربیگری را دوست ندارم


کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد برای هدایت تیم فوتبال امید ایران گزینه‌هایی به مراتب بهتر از او هستند.

خبرگزاری تسنیم: کریم باقری همچنان از هیاهو و حاشیه‌های فوتبال ایران به دور است. او آخرین بار در پرسپولیس مربیگری کرد و بعد از جدایی از این تیم تصمیم گرفت که فعلاً در فوتبال ایران فعالیت نداشته باشد. این روزها دوباره صحبت از بازگشت باقری به صحنه فوتبال است و شایعه شده که حبیب کاشانی قصد دارد در تیم امید ایران از او استفاده کند.

البته این خبر فعلاً در حد یک گمانه‌زنی است و باقری هم تأکید می‌کند که هیچ صحبتی با او درمورد تیم امید صورت نگرفته است. باقری فعلاً ترجیح می‌دهد از فوتبال دور باشد و حتی خودش هم تأکید می‌کند که علاقه چندانی برای مربیگری ندارد. شایعه حضور در تیم امید باعث شد تا دقایقی با باقری صحبت کنیم و او به سؤالات پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

قرار است در تیم امید فعالیت کنید؟

من از این موضوع خبر ندارم! معمولاً اینطور شایعات زیاد است.

ولی گفته می‌شود حبیب کاشانی با شما صحبت کرده است؟

هیچ حرفی با من زده نشده و در جریان این مسائل نیستم. بهتر است به جای من از افراد مجرب و باتجربه‌تر در تیم امید استفاده شود. خیلی‌ها هستند که بیشتر از من به درد تیم امید می‌خورند. با این حال باز هم می‌گویم که صحبتی با بنده صورت نگرفته است.

اینطور به نظر می‌رسد که اصلاً با مربیگری میانه خوبی نداری؟

خب واقعیت این است که من علاقه زیادی به مربیگری ندارم. درضمن اگر هم قرار باشد فعالیتی در این زمینه انجام دهم باید شرایط مورد نظرم فراهم شود.

حالا که در فوتبال فعالیت ندارید به کلاس‌های مربیگری می‌روید؟

من پیگیر این کار هستم. چون مسافرت بودم کلاس‌های B آسیا را از دست دادم و پنج روز دیر به این کلاس‌ها رسیدم. با این حال پیگیر هستم تا بتوانم در کلاس‌های مربیگری شرکت کنم.

چند روز پیش به باشگاه پرسپولیس رفته بودید که ظاهراً برای کارهای مالیاتی بود. شما پیگیر طلب مالی‌تان از پرسپولیس نیستید؟

همانطور که قبلا هم گفتم به‌خاطر مسائل مالیاتی به باشگاه پرسپولیس رفتم. متأسفانه مالیات قراردادهای ما پرداخت نشده و این درحالی است که باشگاه پول آن‌را کم کرده است. من برای پیگیری این موضوع به باشگاه پرسپولیس رفته بودم ولی پیگیر گرفتن طلبم نیستم.

وینگادا هم از تیم امید رفتنی است. به نظر شما برای این تیم مربی ایرانی باید بیاید یا خارجی؟

در سال‌های گذشته هم از مربی ایرانی استفاده شد و هم از مربی خارجی. متأسفانه در این سال‌ها نتیجه نگرفتیم. به هر حال این تصمیمی است که باید مسئولان تیم امید بگیرند و مطمئناً آنها بهتر می‌دانند که چه تصمیمی بگیرند.

درمورد شرایط پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

صحبتی ندارم.


ویدیو مرتبط :
دربی استقلال پرسپولیس و تجلیل از کریم باقری دوست داشتنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم باقری به سیم آخر زد/درباره پیام صادقیان حرف نمی زنم،توصیه ای هم برای او ندارم



اخبار,اخبار ورزشی,کریم باقری

باقری می گوید دیگر درباره پیام صادقیان هیچ اظهار نظری نمی کند.

حاشیه های پیام صادقیان تمامی ندارد.او پس از اینکه مطمئن شد در بازی با سایپا به زمین نمی رود حاشیه های زیادی را به وجود آورد و ایستاده ز کنار نیمکت تکان نخورد.جالب اینجاست که صادقیان به توصیه های کریم باقری را هم گوش نمی کرد و کار را تا جایی پیش برد که باعث شد آقا کریم با داد و فریاد او را روی نیمکت میخکوب کند.

این در حالی است که یک روز پس از این اتفاق و در حالی که از کریم باقری درباره پیام صادقیان پرسیدیم او این واکنش را نشان داد:«درباره پیام صادقیان حرفی نمی زنم و هیچ توصیه ای هم برای او ندارم.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین