ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کریم باقری: خداحافظ فوتبال!



 

 

کریم باقری: خداحافظ فوتبال!

 

کریم باقری کاپیتان تیم پرسپولیس بعد از 20 سال حضور در سطح اول فوتبال ایران و جهان دیروز تصمیم خود برای خداحافظی از فوتبال را اعلام کرد.

کریم باقری تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از فوتبال را رسما اعلام کرد. باقری که امروز در جلسه ای با کاشانی شرکت کرده بود، گفت: من تصمیم خود برای خداحافظی از فوتبال را گرفته ام و روی این تصمیم نیز فکر کرده ام. در مقطع فعلی به صلاح من است که از فوتبال خداحافطی کنم.

باقری درباره این خبر که قرار است تصمیم خود را روز سه شنبه اعلام کند نیز گفت: قرار نیست سه شنبه اتفاقی بیفتد. بهرحال آقای کاشانی در جلسه با من توصیه کرد که بیشتر روی تصمیمم فکر کنم و با دوستان مشورت کنم و سپس آن را اعلام کنم، اما من تصمیم نهایی ام را گرفته ام و برای همیشه خداحافظی می کنم.

کاپیتان پرسپولیس درباره پیشنهادات ارائه شده از سوی داماش، استیل آذین و تراکتورسازی نیز گفت: من با آقای عابدینی و همچنین احمدرضا عابدزاده دوست هستم و ارتباط نزدیکی باهم داریم. اما قرار نیست به این تیم ها بروم. از باشگاه تراکتورسازی نیز پیشنهادی ندارم، اما اگر هم داشتم به صلاح نیست که آخرین سال فوتبالم را در جایی غیر از پرسپولیس باشم و با تیم دیگری خداحافطی کنم.

باقری درباره دلخوری وی از علی دایی نیز گفت: از علی دایی دلخور نیستم و می دانم که او باید مصلحت تیم را در نظر بگیرد. بین ما هیچ گونه کدورتی نیست.


ویدیو مرتبط :
گفتگوی کریم باقری با موج فوتبال و آشکار شدن دروغ ششگلانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم باقری روی پرسپولیس اسم گذاشت/«بچه یتیم فوتبال ایران!»



 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کریم باقری مربی پرسپولیس از وضعیت این تیم به شدت گلایه دارد.

او درباره پرسپولیس می گوید: «پرطرفداراترین تیم ایران شده بچه یتیم فوتبال.» باقری ادامه می دهد: «هرکس از راه می رسد یک پس گردنی به این تیم می زند.» او سپس تاکید می کند مگر ستاره های فوتبال ایران سرشان درد می کند که به پرسپولیس بیایند. باقری از وضعیت بلاتکلیف تیمش به شدت گله دارد چراکه هنوز تکلیف بازگشت برانکو ایوانکوویچ هم به جمع قرمزها مشخص نیست.
گفت و گوی کامل کریمی باقری را امروز می توانید در نشریه خبرورزشی بخوانید.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین