ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کریمی و مجیدی نامزد محبوب‌ترین بازیکن جهان



 

 

 

کریمی و مجیدی نامزد محبوب‌ترین بازیکن جهان

 

 

در لیستی که توسط فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار منتشر شده است، نام بهترین بازیکنان جهان نظیر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی وجود دارد.

 

خبرآنلاین: فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار، امسال هم می‌خواهد با رای کاربران خود محبوب‌ترین فوتبالیست دنیا را انتخاب کند. در حالی که سال گذشته فرهاد مجیدی از نظر کاربران این سایت محبوب‌ترین بازیکن جهان شد، امسال هم نام مجیدی در لیست این سایت وجود دارد. نام علی کریمی هم بین بازیکنان آسیایی وجود دارد. انتخاب محبوب‌ترین بازیکن دنیا دو مرحله دارد. در مرحله اول که مهلت آن تا 24 آذر است، 3 نفر برتر قاره‌های آسیا، آفریقا و منطقه کونکاکاف انتخاب می‌شوند و همراه با 5 نفر اول قاره اروپا و آمریکای جنوبی و نفر اول قاره اقیانوسیه که جمعا 20 نفر می‌شوند به مرحله دوم می‌روند.

 

مرحله دوم رای‌گیری هم از 25 آذر تا 15 دی برگزار می‌شود. در نهایت محبوب‌ترین بازیکن جهان از میان 20 بازیکن راه یافته به مرحله دوم انتخاب می‌شود. در لیستی که توسط فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار منتشر شده است، نام بهترین بازیکنان جهان نظیر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی وجود دارد. پارسال هم این نفرات در لیست حضور داشتند اما در نهایت فرهاد مجیدی محبوب‌ترین بازیکن جهان شناخته شد!

منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
محبوب ترین بازیکن دنیا((فرهاد مجیدی))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بالاتر از فرهاد مجیدی و خداداد عزیزی/علی کریمی محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران شد



اخبار,اخبار ورزشی,فرهادمجیدی,علی کریمی

جادوگر فوتبال ایران عنوان محبوب ترین بازیکن در دو دهه اخیر را از آن خودش کرد.

عادل فردوسی پور در سه هفته از نظرسنجی هایش در برنامه نود از بینندگان خواسته بود تا محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر پرسپولیس،استقلال و البته محبوب ترین بازیکنی که در تیم های دیگر بازی کرده اند را انتخاب کنند که بینندگان به علی کریمی،فرهاد مجیدی و خداداد عزیزی رای دادند.

این اتفاق در حالی افتاد که فردوسی پور دوشنبه شب هم از آنهایی که نود را تماشا می کنند خواست تا از بین این سه گزینه یک نفر را انتخاب کنند تا محبوب ترین بازیکن فوتبال ایران در دو دهه اخیر مشخص شود که علی کریمی توانست بالاتر از دو گزینه دیگر این عنوان را از آن خودش کند.

در این نظر سنجی علی کریمی 52 درصد از آرا را کسب کرد و فرهاد مجیدی و خداداد عزیزی به ترتیب 33 و 15 درصد را به خودشان اختصاص دادند.

 

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین