ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کریمی: خدا کند داور ندیده باشد!


دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که روی صحنه گل چهارم استقلال تهران روی او خطا شده است.

خبرگزاری تسنیم: پرویز کریمی در خصوص اعتراضش به داور بازی استقلال خوزستان - استقلال تهران پس از گل چهارم شاگردان قلعه‌نویی گفت: گل استقلال در شرایطی به ثمر رسید که مدافع استقلال روی من خطا کرد. وقتی موقعیت گل روی دروازه ماست چه دلیلی دارد که تمارض کنم؟!

وی ادامه داد: نمی‌دانم داور آن صحنه را ندید یا اشتباه کرد که امیدوارم ندیده باشد اما همین وضعیت روی دروازه استقلال پیش آمد که داور خطای روی فروزان را اعلام کرد.

دروازه‌بان استقلال خوزستان در خصوص اینکه هواداران روی صورتش لیزر می‌‌انداختند، خاطرنشان کرد: این اتفاقات در همه جا رخ می‌دهد و چیز مهمی نیست.

کریمی همچنین در مورد داوری دیدار استقلال خوزستان - استقلال تهران گفت: فکر می‌کنم پنالتی که داور برای استقلال گرفت، درست نبود، چون خطا بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد.


ویدیو مرتبط :
داور به این قاطی ای ندیده بودم،بی اعصاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیکی کریمی داور جشنواره فیلم پرتقال طلایی شد



 

نیکی کریمی داور جشنواره فیلم پرتقال طلایی شد

 

کریمی داور چهل و هشتمین دوره این جشنواره بین المللی شد که هر ساله از هفتم اکتبر در آنتالیا ترکیه برگزار می شود.

این فستیوال از مهمترین رویدادهای سینمایی ترکیه است و مهمترین فیلم های سینمای ترکیه و جهان در بخش های مسابقه ملی و بین الملل در آن بررسی می شود.

وی پیش از این با «یک شب» اولین ساخته سینمایی خود در بخش مسابقه این جشنواره شرکت داشته است.

این پانزدهمین داوری نیکی کریمی در جشنواره های بین المللی است که تا به حال در هیات داوری جشنواره هایی چون کن، برلین، لوکارنو، کارلوویواری، تسالونیکی و … حضور داشته است.... / خبرگزارى ایسنا