ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کریمی به استقلال نزدیک شد


مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته به مسئولان این باشگاه اعلام کرد که باشگاه سپاهان مشکلی بابت صدور رضایت‌نامه برای او ندارد.

خبرگزاری تسنیم: محسن فروزان امروز (پنجشنبه) به باشگاه استقلال مراجعه کرد تا نامه موافقت این باشگاه برای انتقال قرضی‌اش به باشگاه‌های دیگر را دریافت کند. فروزان این نامه را دریافت کرد، اما  هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است.

خبر دیگر از باشگاه استقلال این است که یعقوب کریمی در نشست با مسئولان این باشگاه اعلام کرد که باشگاه سپاهان مشکلی برای صدور رضایتنامه‌اش جهت انتقال به استقلال ندارد. البته او از نظر مالی مشکلاتی با باشگاه استقلال دارد که با مذاکره به دنبال رفع آنهاست.


ویدیو مرتبط :
چطور به استقلال مالی برسیم ؟ _ وحید کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه استقلال هیچ مذاکره ای با علی کریمی نداشته است



 

باشگاه استقلال هیچ مذاکره ای با علی کریمی نداشته است

 

 

سرپرست باشگاه استقلال مذاکره و گفتگو با علی کریمی برای حضور در جمع آبی پوشان تکذیب کرد و گفت: برای جذب بازیکن با نظر سرمربی و کمیته فنی باشگاه اقدام خواهیم کرد.

 

علی فتح الله زاده ضمن بیان این مطلب افزود: از ما در خصوص احتمال حضور علی کریمی در تیم استقلال سئوال شده بود که ما هم عنوان کردیم، کریمی بازیکن خوب و بزرگی است که همه دوست دارند او را در اختیار داشته باشند.

وی در ادامه هرگونه مذاکره با علی کریمی را تکذیب کرد و گفت: از آنجائیکه گمان می کردیم، علی کریمی با باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره است، با این بازیکن هیچ گونه مذاکره ای نداشتیم و تا آنجائیکه من در جریان هستم کریمی در آستانه پیوستن به تیم پرسپولیس است.

سرپرست باشگاه استقلال در خاتمه تصریح کرد: ما در باشگاه استقلال با نظر سرمربی تیم فوتبال و کمیته فنی باشگاه اقدام به تقویت تیم می کنیم و تا به امروز آقای مظلومی از ما نخواسته است که علی کریمی را جذب کنیم.../خبرگزارى مهر