ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کریس رونالدو و نامزدش در رستوران ژاپنی +عکس



"کریستین رونالدو" ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید با انتشار عکسی از خودش و نامزدش که برای صرف شام به رستورانی ژاپنی رفته اند خبرهای منتشره در روزنامه سان را تکذیب کرد.

باشگاه رئال مادرید ,  رونالدو و نامزدش

وی تصویری را در صفحه فیس بوکش قرار داده است که طی آن شایعات اخیر منتشره در روزنامه سان را تکذیب کرده است دراین عکس رونالدو را در کنار نامزد روسش ایرینا شایک در رستورانی ژاپنی می بینیم.
ستاره پرتغالی با انتشار این عکس به تکذیب اخبار منتشره در روزنامه سان پرداخته. روزنامه سان اخیرا در گزارشی به این نکته اشاره کرده بود که رونالدو با خیانت به ایرینا با فردی به نام آندرسا رابطه دارد. طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، حالا رونالدو در توضیح زیراین عکس نوشته:« شکایت قضایی آماده کرده ام و قاضی بدون شک حق را به من خواهد داد. می خواهم از تمام کسانی که به من باور دارند تشکر کنم، نه از آن خانم که شهرتش رابه قیمت آبروی من می خواهد.

منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
عکس به یادماندنی کریس رونالدو و نامزدش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: کریس رونالدو و نامزدش


کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان در کنار ایرینا شایک، نامزد مطرح روسی اش در مراسم توپ طلا، یک زوج رویایی را تشکیل داده اند.

نامه نیوز: کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان در کنار ایرینا شایک، نامزد مطرح روسی اش در مراسم توپ طلا، یک زوج رویایی را تشکیل داده اند.