ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کریس رونالدو به رکورد رائول رسید


کریستیانو رونالدو دیشب تک گل رئال مادرید مقابل بارسلونا را به ثمر رساند و تعداد گل های خود در ال کلاسیکو را به 15 رساند.

ورزش3: کریستیانو رونالدو دیشب تک گل رئال مادرید مقابل بارسلونا را به ثمر رساند و تعداد گل های خود در ال کلاسیکو را به 15 رساند.

نیوکمپ بار دیگر برای برای رونالدو ورزشگاه خوش یمنی بود. او که از 4 مصاف اخیر رئال مادرید و بارسا در این ورزشگاه، در سه بازی موفق به گلزنی برای رئال شده بود، امشب یکبار دیگر موفق به باز کردن دروازه بارسا در نوکمپ شد.

از فصل 2011 - 2012 بود که گلزنی های رونالدو به بارسلونا در نوکمپ با دو گل آغاز شد و بخصوص گل دوم او به بارسا در بازی برگشت آن فصل، باعث برتری کهکشانی ها و در نهایت قهرمانی آنها در لالیگای مشهور به لالیگای رکوردها شد. بدین ترتیب رونالدو نیز همچون رائول 15 گله شد و حالا در فاصله سه گل تا رکورد 18 گل دی استفانو قرار گرفت. رونالدو در شبی که رئال مغلوب بارسا شد، گلزنی کرد؛ در حالیکه مسی در این امر توفیقی نداشت.


ویدیو مرتبط :
تجلیل رئالی ها از رونالدو برای رسیدن به رکورد رائول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی به رکورد رائول رسید/ رونالدو در تعقیب مسی



اخبار,اخبارورزشی, مسی

 

 اخبار ورزشی  - مسی به رکورد رائول رسید/ رونالدو در تعقیب مسی

لیونل مسی با دو گلی که به آژاکس زد به رکورد رائول گونزالس رسید.

به گزارش خبرآنلاین؛ مسی با این گل‌ها جمع گل‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد 71 رساند. او اولین بازیكنی است كه به ركورد رائول گونزالس، بازیكن سابق رئال مادرید رسیده است. رائول 66 گل خود را با پیراهن رئال و بقیه گل‌ها را با لباس شالكه آلمان زده است. در حال حاضر رونالدو ستاره رئال مادرید هم با 70 گل در تعقیب مسی است.


 اخبار ورزشی  - خبرآنلاین