ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کریس رونالدو به دنبال بزرگترین کفش طلای تاریخ



کریس رونالدو به دنبال بزرگترین کفش طلای تاریخ

شماره هفت رئال مادرید بهترین فصل دوران فوتبالش را سپری می کند . روی هم در این فصل 56 گل زده و در رئال به رکورد 142 گل در 140 بازی دست یافته است.

 

 ,کریستیانو,عکس کریستیانو,گلهای کریستیانو,کریس رونالدو,بیوگرافی کریس رونالدو

 

سایت گل - کریستیانو در طول چهار هفته آتی به رقابت شانه به شانه با مسی برای کفش طلا ادامه می دهد . او در حال حاضر با 42 گل زده آقای گل لیگاست و برای کسب ال پی چی چی و کفش طلا در پایان فصل خیلی انگیزه دارد . چرا که می خواهد به تاریخ فوتبال اضافه شود .

 

به گزارش گل به نقل از مرجع خبری رئال مادرید او که با رکورد 42 گل هموطنش اوزه بیو در فصل 68-1967 برابری کرده است ، هدف بغدیش رسیدن به رکورد جورجسکیوست . بازیکن رومانیایی در فصل 77-1976 با 47 گل زده به کفش طلا رسید . رکوردی که ستاره رئال با میانگینش که 1.23 گل در هر بازی است می تواند به آن برسد .

 

او همچنین در این فصل نه دبل و هفت هت تریک داشته است . در اسپانیا ، سال گذشته رکورد زارا و هوگو سانچز با 38 گل زده در 30 و 35 بازی را شکست و به 40 رسید . کریستیانو این فصل 34 بازی انجام داده و 40 گل زده است .

 

شماره هفت رئال مادرید بهترین فصل دوران فوتبالش را سپری می کند . روی هم در این فصل 56 گل زده و در رئال به رکورد 142 گل در 140 بازی دست یافته است . بهترین میانگین تاریخ باشگاه را بالاتر از پوشکاش با 242 گل در 261 بازی داشته است ./گل


ویدیو مرتبط :
کفش طلای 2013_2014 در دستان کریس رونالدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایش کفش طلای کریس رونالدو در سانتیاگو برنابئو+عکس



اخباراجتماعی  - نمایش کفش طلای کریس رونالدو در سانتیاگو برنابئو+عکس

  کریستیانو رونالدو شب گذشته پیش از آغاز دیدار تیمش با رایووایکانو در هفته یازدهم لالیگا کفش طلای خود را در سانتیاگو برنابئو نمایش داد.

به گزارش جام جم ورزشی ، او با زدن 31 گل در فصل گذشته بصورت مشترک با سوارز عنوان بهترین گلزن اروپا را از آن خود کرده بود. رونالدو دقایقی پیش از آغاز دیدار رئال مادرید و رایووایکانو کفش طلای خود را مقابل تماشاگران و خبرنگاران آورد و به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

رونالدو در این دیدار که با پیروزی پنج بر یک تیمش توام بود گل پنجم تیمش را زد. رونالدو را در حال نمایش کفش طلایش می بینید:
 

اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو

 

اخبار ورزشی  - جام جم