ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کریس رونالدو، ستاره مغرور دوست داشتنی



بازیکن تیم ملی پرتغال که متوجه ماجرا می شود از مترجمش می پرسد که چه اتفاقی افتاده و چرا تماشاگران به این پسر می خندند. از نظر رونالدو، پسر ژاپنی، پرتغالی را به خوبی صحبت می کند تماشاگران به جای اینکه او را دست بیندازند، باید به او افتخار کنند چرا که تمام تلاشش را کرده است.

کریس رونالدو را خیلی ها دوست ندارند چرا که می گویند او بیش از آنکه یک فوتبالیست فوق العاده باشد یک آدم فوق العاده مغرور است که به هیچ کسی جز خودش توجهی نمی کند و فقط گل زدن برایش مهم است. با این همه رونالدو بعضی اوقات خلاف این موضوع را ثابت کرده و نشان داده که می توان به او به چشم یک آدم نیکوکار و خیر نگاه کرد.

نمونه اش ویدئویی است که به تازگی در سایت های مختلف منتشر شده و مربوط به حضور ستاره رئال مادرید در یک برنامه در کشور ژاپن است. جایی که یک پسر چشم بادامی می خواهد جلوی رونالدو، پرتغالی صحبت کند اما هول می شود و تماشاگران او را سوژه می کنند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,کریس رونالدو

 
بازیکن تیم ملی پرتغال که متوجه ماجرا می شود از مترجمش می پرسد که چه اتفاقی افتاده و چرا تماشاگران به این پسر می خندند. از نظر رونالدو، پسر ژاپنی، پرتغالی را به خوبی صحبت می کند تماشاگران به جای اینکه او را دست بیندازند، باید به او افتخار کنند چرا که تمام تلاشش را کرده است.

مرام بالای رونالدو شدیدا تماشاگران را تحت تاثیر قرار داد به طوری که آنها جدا از تشویق ستاره رئال مادرید- و البته پسری که پرتغالی صحبت می کرد- در شبکه های اجتماعی هم از این بازیکن تعریف کرده اند. آنها نوشته اند رونالدو با صحبت هایش روحیه فوق العاده ای به پسر ژاپنی داده چرا که صحبت کردن به یک زبان خارجی جلوی جمعیت کار بسیار پراسترسی است چه برسد به آنکه رونالدو هم یکی از مخاطبانت باشد و کلی خبرنگار و عکاس تک تک حرکاتت را زیر نظر داشته باشند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,کریس رونالدو

 
پای ثابت برنامه های خیریه
این اولین باری نیست که رونالدو با کارهای انسان دوستانه اش در کانون توجه قرار می گیرد. سایت تریبال فوتبال در گزارش به قلم اندرو اسلویسون در مورد رونالدو نوشته: او بیش از 120 میلیون پوند ثروت دارد اما مهم تر از ثروت او شخصیت ویژه و خیرش است. او تا امروز بارها و بارها از پروژه های انسان دوستانه حمایت کرده است که شاید مهم ترین آنها کمک به نجات جان دو پسری بوده که اصلا شرایط خوبی نداشته اند.

رونالدو در سال 2012 با پسری 9 ساله که به سرطان مبتلا شده بود آشنا شد و پرداخت هزینه درمانی او را به عهده گرفت. اگرچه این پسر در سال 2013 نهایتان تسلیم سرطان شد اما کار خوب رونالدو از یاد هیچ کسی نمی رود. در سال 2014 هم رونالدو هزینه عمل جراحی مغز یک پسر 10 ماهه را پرداخت کرد که مبلغی حدود 50 هزار دلار می شد. او در جام جهانی هم به خاطر این پسر با مدل موی ویژه ای در برزیل حاضر شد که البته آن زمان کسی در جریان این داستان قرار نداشت.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,کریس رونالدو

 
اتفاق دیگری که رونالدو را بیش از گذشته نزد هوادارانش محبوب کرد، علاقه نداشتن او به خالکوبی است. او در توضیح کارش گفته: «از آنجایی که من هرازگاهی، خون اهدا می کنم، سراغ خالکوبی نمی روم.» رونالدو هیچ وقت علاقه ای به صحبت درباره کارهای انسان دوستانه اش نداشته اما سایت looktothestars.org در یک گزارش فهرستی از کارهای خیر او را منتشر کرده اشت. براساس این فهرست رونالدو حامی مالی یک موسسه مبارزه با سرطان در اسکاتلند، موسسه حمایت از کودکان نیازمند در آمریکا یونیسف است.

رونالدو در سال 2012، توپ طلایی ای که در سال 2011 برده بود را به مبلغ 1.5 میلیون یورو فروخت تا پول آن را به کودکان فلسطینی بدهد. او یکی از فوتبالیست های حاضر در پروژه 11 نفر برای سلامت فیفاست که هدفش کمک به کودکانی است که زندگی شان تحت تاثیر ایدز، مواد مخدر و چاقی قرار گرفته است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,کریس رونالدو

 

اخبار ورزشی - هفته نامه زندگی مثبت

 


ویدیو مرتبط :
ویدیو دیگری از کریس ردفیلد یکی از شخصیت های دوست داشتنی اویل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

40 هزار امضا علیه کریس رونالدو؛ ستاره رئال وارد بحران شد



 

40 هزار امضا علیه کریس رونالدو؛ ستاره رئال وارد بحران شد

 

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل بارسلونا از دید مردم پایتخت اسپانیا متهم ردیف اول شناخته شد.

به گزارش جام نیوز به نقل از فارس، کریستیانو رونالدو پیش از تمرین سبک روز گذشته تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با هشدار رسمی باشگاه مواجه شد.

این بازیکن از ارسال طومار اعتراض مردم مادرید به باشگاه با خبر شد و روابط عمومی رئال مادرید طبق وظیفه تعریف شده مراتب اعتراض بیش از 40 هزار هوادار رسمی رئال مادرید را به مرد پرتغالی رئال منتقل کرد.

این 40 هزار امضای ثبت شده از دو راه اینترنتی و مکتوب به باشگاه رئال مادرید ارسال شده و اکثر هواداران از باشگاه‌شان خواسته‌اند تا رونالدو را با جریمه نقدی مواجه کند.

بسیاری از هواداران رئال مادرید در سراسر جهان نیز با حضور در نظرسنجی‌های مختلف در رسانه‌های گوناگون از عملکرد بسیار ضعیف رونالدو شاکی بودند.