ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کروش با نشستن صالح روی نیمکت مخالف بود


رییس فدراسیون فوتبال می گوید برای تمدید قرارداد کروش به دنبال بودجه هستند.

خبرآنلاین: رییس فدراسیون فوتبال می گوید برای تمدید قرارداد کروش به دنبال بودجه هستند.

علی کفاشیان که صبح امروز در مراسم بدرقه ملی پوشان در فرودگاه امام خمینی(ره)حاضر شده بود در جمع خبرنگاران درباره تمدید قرارداد کارلوس کروش گفت:«ما در جلسه ای که در دیروز برگزار کردیم به او گفتیم که بهترین گزینه ما برای تیم ملی ایران شما هستید.البته من به ایشان گفتم دوست ندارم قراردادی ببندم که در آینده نتوانم از پس مسائل مالی آن بر بیایم.ما برای تمدید قرارداد او باید به دنبال بودجه باشیم.باید بگویم که وزارت ورزش هم نمی تواند همه بودجه هایی که دارد را صرف فوتبال کند.»

خبرنگاری از او پرسید که آیا کروش هم مثل برانکو پس از پایان جام جهانی به ایران برنمی گردد که کفاشیان گفت:«این مسائل مطرح نیست.برانکو مشکل مالیاتی داشت و به همین دلیل هم به ایران نیامد.با این حال مشکل او برطرف شده است و حالا می تواند به ایران بیاید.»

رییس فدراسیون فوتبال در پایان درباره کناره گیری مجید صالح از همراهی تیم ملی گفت:«ایشان می خواستند روی نیمکت بنشینند اما کروش این عقیده را نداشت.به نظر من مهم نشستن روی نیمکت تیم ملی نیست.مهم این است که یک مربی به تیم ملی کمک کند.»


ویدیو مرتبط :
نیمکت با هم بودنمان تنهاست! من دل نشستن ندارم !تو دلیل نشستنم باش!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم باقری روی نیمکت تیم ملی/شاید کروش او را سرپرست کند



 

 

 

تیم ملی فوتبال بزرگسالان, کریم باقری

 

کریم باقری به تیم ملی این بار در قالب سرپرست خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین؛کریم باقری سرپرست تیم ملی می شود. قبل از بازی با بحرین کارلوس کروش در جلسه ای که به دور از چشم رسانه ها با دستیاران خود برگزار می کند در مورد کریم باقری و اضافه شدن او به تیم ملی هم حرف می زند.

خود باقری با اشاره به این موضوع می گوید:«منتظر تصمیم کروش هستم.هنوز سمتی که برایم در نظر گرفته معلوم نیست اما من در صحبت هایی که با او داشتم به کروش گفتم که چه طور می توانم به تیم ملی کمک کنم.جلسه محرمانه بود اما الان نمی دانم او  قرار است چه تصمیمی بگیرد.»

این اتفاق در حالی است که اما از فدراسیون فوتبال خبر می رسد کریم سرپرست تیم ملی خواهد شد.در حال حاضر به دلیل اینکه بحث انتخابات در فدراسیون فوتبال مطرح است شاید سرپرست شدن آقا کریم چند وقتی به تعویق بیفتد اما حتی اگر او در زمان مدیریت کفاشیان هم به این سمت برسد بدون شک در دوره بعد هم سرپرست خواهد بود.اخلاق خوب کریم با سابقه درخشانی که دارد احتمالا مورد تایید روسای بعدی فدراسیون هم خواهد بود.»