ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کروش، تو دنبال بهـانه‌ای!


انتشار یک مصاحبه انتقادی از کارلوس کروش روی سایت فدراسیون فوتبال، اختلاف سرمربی تیم ملی و علی کفاشیان را علنی کرد...

خبر ورزشی: انتشار یک مصاحبه انتقادی از کارلوس کروش روی سایت فدراسیون فوتبال، اختلاف سرمربی تیم ملی و علی کفاشیان را علنی کرد...

تقریباً تمامی نزدیكان كروش و كفاشیان می‌دانستند رابطه طرفین خوب نیست اما افكار عمومی تصور می‌كرد كفاشیان حامی كروش است و انتقادات سرمربی تیم ملی از برخی كم‌كاری‌ها و بی‌اعتنایی‌ها متوجه فدراسیون نیست اما وقتی از قول كروش این جمله انتقادی روی سایت فدراسیون كفاشیان نقش بست كه «ما در رنكینگ فیفا تیم اول آسیا هستیم اما در رنكینگ آماده‌سازی بین تیم‌های حاضر در جام ملت‌ها آخریم» تمام فوتبال‌دوستان متوجه شدند رابطه كروش و كفاشیان خراب است. رئیس كه توقع نداشت در سایت فدراسیون خودش اینچنین مورد حمله قرار بگیرد، این‌بار برخلاف گذشته از شوخی و خنده دست كشید و علیه كروش حرف زد.

اگر مصاحبه جدید كفاشیان را بخوانید، متوجه می‌شوید او مستقیم و غیرمستقیم این انتقادات را علیه سرمربی تیم ملی مطرح كرده است؛ «اعتراض كروش به وضعیت كمپ تمرینی تیم ملی در استرالیا ریشه در مسائل دیگری دارد... علی كریمی به خاطر مشكل با فدراسیون، پاداش یا قرارداد با تیم ملی قطع همكاری نكرد، من نمی‌دانم كروش او را به بازی می‌گرفت یا نه و رابطه‌اش با بعضی بچه‌های تیم ملی چطور بود اما با فدراسیون هیچ مشكلی نداشت... اگر یك ریال از قرارداد كروش كم می‌شد، زمین و زمان را به‌هم می‌ریخت... كروش بهانه می‌آورد تا اگر نتیجه نگرفت، بگوید تداركات نداشتیم... نمی‌دانم بازی با فلسطین كه لغو شد تا چه حد می‌توانست به تیم ملی ما كمك كند... كروش بدعادت شده است.» كفاشیان با این حرف‌ها توپ را به زمین كروش انداخته تا اگر سرمربی تیم ملی خواست به بازی ادامه بدهد، بازی در زمین خودش باشد! این حرف‌ها می‌تواند اعلان جنگ تازه علی كفاشیان با كارلوس كروش باشد اما آیا كروش در این روزها كه تمام توانش را روی موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا متمركز كرده، جواب كفاشیان را می‌دهد؟! به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی این كار را به زمان بهتری موكول كند.

كفاشیان سمت وزیر غش كرد!

حیف كه ما مثل «پشت عینك» خبرورزشی با علی كفاشیان شوخی نداریم وگرنه به قول علی دایی كه گفته بود داور به سمت سپاهان غش كرد، برای رئیس فدراسیون می‌نوشتیم كفاشیان به سمت وزیر غش كرد! حیف، حیف كه شوخی نداریم و نمی‌توانیم بنویسیم! كفاشیان در تازه‌ترین مصاحبه خود حسابی از وزیر ورزش تعریف كرده و گفته: «حمایت‌های خوبی از بازیكنان پیش از اعزام به استرالیا صورت گرفت. پاداش‌هایی از سوی وزارت ورزش به ملی‌پوشان داده شد و وزیر ورزش و جوانان در تمرین تیم ملی شركت كرد و صحبت‌های بازیكنان را شنید. خوشبختانه وزارت ورزش جلو آمد و پاداش‌ها را به اضافه هزینه بلیت رفت تیم ملی پرداخت كرد.»

کفاشیان منتظر نتیجه جام ملت‌ها

مدیونید اگر فکر کنید ما از تغییرات احتمالی فدراسیون فوتبال مطمئن هستیم و شما نیستید. شما که غریبه نیستید، از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان. ما هم مثل مردم سرگیجه گرفته‌ایم. از یک طرف می‌گویند رفتن نبی، آیت‌اللهی و... از فدراسیون قطعی است و از طرف دیگر علی کفاشیان می‌گوید نبی هنوز نرفته و شاید من زودتر از او بروم. بله، درست حدس زده‌اید... این رئیس خوش‌خنده فوتبال ماست که بازی را به روش دلخواه خود پیش می‌برد. می‌گویند رئیس منتظر نتیجه تیم ملی در جام ملت‌های آسیاست و اگر ایران با دست پُر از استرالیا برگردد، کفاشیان تمامی توافق‌ها را فراموش می‌کند، نبی را نگه می‌دارد، مستعفی‌ها را برمی‌گرداند و دوباره بازی را عوض می‌کند! اما اگر تیم ملی در جام ملت‌ها نتیجه نگیرد، کفاشیان به تمامی توافق‌ها پایبند می‌ماند.


ویدیو مرتبط :
62 سالگی کروش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله تاج به کروش: فکر کردی فقط تیم ملی با تو به جام جهانی رسیده؟



مهدی تاج,انتقاد مهدی تاج از کارلوس کی روش,برگزاری  جام حذفی

حمله تاج به کروش: فکر کردی فقط تیم ملی با تو به جام جهانی رسیده؟

مهدی تاج می گوید سازمان لیگ بی توجه به برنامه پیشنهادی کارلوس کروش ، بازی ها را با برنامه خودش پیش می برد.

به گزارش  خبرآنلاین ؛ مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ برتر در گفت و گو با یکی از برنامه های صبحگاهی رادیو ورزش درباره حرف های روز گذشته کروش ، توضیحاتی داد. او گفت سازمان لیگ کار خودش را می کند و برنامه مورد نظر سرمربی تیم ملی قابلیت اجرا ندارد.

تاج در این برنامه رادیویی گفت:« همین اقای کروش بعد از بازی قطر وقتی به سازمان لیگ آمد از سازمان لیگ جلوی دوربین ها تشکر کرد برای اینکه با برنامه ریزی دقیقش توانسته است بازی ها را سر وقت به پایان ببرد. ما سال قبل به خیلی از تیم ها فشار آوردیم تا تیم ملی لطمه نبیند. امسال هم کار خودمان را می کنیم و طبق برنامه ای که داریم پیش می رویم.»

تاج که از حرف های کروش حسابی شاکی بود ، گفت:«متاسفانه ادبیات کروش در مصاحبه روز گذشته اش بسیار بد بود. ما نمی توانیم جام حذفی را برگزار نکنیم یا باشگاه های استقلال، پرسپولیس و سپاهان و باشگاه هایی که ملی پوش دارند بدون ملی پوشان‌شان در لیگ بازی کنند. به هر حال این تیم ها سرمایه گذاری کردند و هواداران شان از آنها انتظار دارند.»

اما برنامه بازی های لیگ را چه کسی نوشته است؟ آیا همان طور که کروش گفته این برنامه ریزی کار راننده سازمان لیگ است؟ او می گوید:«علی کاظمی از چهره های شناخته شده در فوتبال ایران است که قبل از انقلاب و در جام تخت جمشید هم کار برنامه ریزی لیگ را انجام می داده.این حرف ها دلش را شکسته.خیلی ناراحت است .

 

ولی من از برنامه اش دفاع کردم و گفتم طبق چیزی که نوشتی پیش می رویم. این همان کاری است که همه تیم های دنیا انجام می دهند. حتی خیلی از کشورها لیگ شان تا پایان اردیبهشت سال بعد ادامه دارد.»

تاج البته غیر از جام حذفی خواست کروش برای حضور تیم ها بدون ملی پوشان شان در لیگ قهرمانان آسیا را هم نمی پسندد و می گوید:«این کار عملی نیست. تیم های ما در رقابت های آسیایی انگار تیم ملی هستند و باید با تمام قوا به میدان بروند. آقای کروش شاید فکر می کند که این اولین حضور ما در جام جهانی است.

 

برای همین این حرف ها را مطرح می کند. البته من امروز روبروی کروش می نشینم و همه این حرف ها را با هم می زنیم. من هم از اینکه اردوی تیم ملی در پرتغال لغو شده ناراحتم، باید اردوهای تیم ملی برگزار شود اما ارتباط دیروز کروش با سازمان لیگ ارتباط جدیدی بود. او پیش از این از ما تشکر کرد اما اکنون حرف های دیگری بر زبان آورده است ما همان سازمان لیگ با همان مدیر قبلی هستیم. برنامه های لیگ و جام حذفی را اجرا می کنیم و اردوهای تیم ملی هم به موازات برگزار می شود.»/خبرآنلاین