ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کروس: از حضور در رئال کاملا راضی هستم


هافبک آلمانی و تازه‌وارد رئال‌مادرید از شرایط خود در این تیم اسپانیایی کاملا راضی است و دوست دارد به کار در این تیم ادامه دهد. او از تفاوت‌های بوندسلیگا و لیگا سخن به میان آورد.

خبرگزاری ایسنا: تونی کروس یکی از بهترین‌های بایرن‌مونیخ بود. او خیلی سریع پیشرفت کرد و به بازیکنی بزرگ و حرفه‌ای تبدیل شد. بایرن‌ با درخشش او توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما بعد از آمدن گوآردیولا در چند بازی نیمکت‌نشین شد و همین مسئله باعث شد تا در نهایت از بایرن جدا شود و رئال‌مادرید را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

کروس در چند بازی نخستین رئال‌مادرید نتوانست انتظارها را برآورده کند اما رفته‌رفته بهتر شد و اکنون یکی از مهره‌های اصلی رئال به شمار می‌آید. او از شرایط خود در رئال راضی است و اطمینان دارد که می‌تواند تجربه موفقی با این تیم داشته باشد.

کروس در نشستی خبری درباره تفاوت لیگا و بوندسلیگا سخن به میان آورد و گفت: تفاوت زیادی بین رقابت در لیگا و بوندسلیگا وجود دارد اما تفاوت اصلی به بازیکنان برمی‌گردد. در فوتبال اسپانیا هر تیمی فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد. بازیکنان شاخص در فوتبال اسپانیا بیشتر از آلمان هستند اما این بدین معنا نیست که در آلمان تیم‌ها فوتبالی زیبا را به نمایش نمی‌گذارند. در بوندسلیگا شکست دادن تیم‌های کوچک بسیار سخت است؛ چرا که آنها با خشونت بیشتری نسبت به اسپانیا بازی می‌کنند و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند.

او ادامه داد: به طور کلی شرایط در دو لیگ متفاوت است. نمی‌توان سطح این دو لیگ را برابر دانست اما یک نکته واقعیت دارد و آن هم این که در هیچکدام از این دو لیگ کسب پیروزی راحت نیست؛ چرا که بازی برابر هر تیمی سختی‌های خاص خود را دارد؛ به ویژه این که تیم‌های کوچک همواره برابر تیم‌های بزرگ و سرشناس روحیه دارند و می‌خواهند توانایی‌هایشان را اثبات کنند.

کروس درباره شرایط کنونی خود با رئال‌مادرید هم گفت: در اینجا نهایت تلاش خود را می‌کنم. هر پیروزی نشان می‌دهد که ما نهایت تلاش خود را در زمین به کار برده‌ و در زمین عرق ریخته‌ایم. کاملا از شرایط خود در رئال‌مادرید راضی هستم. روزهای خوبی را در رئال پشت سر می‌گذارم. روز به روز در حال بهتر شدن هستم و می‌توانم در آینده به بازیکنی تاثیرگذار تبدیل شوم. خوشحالم که در تیم بزرگی چون رئال‌مادرید توپ می‌زنم.

تونی کروس بعد از قهرمانی در جام‌جهانی 2014 برزیل از بایرن جدا شد و به رئال‌مادرید رفت؛ این در حالی بود که منچستریونایتد به شدت به دنبال جذب او بود اما این بازیکن جوان رئال را ترجیح داد.


ویدیو مرتبط :
آمدن تونی کروس به رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امید نظری(بازیكن ایرانی-فیلیپینی) پس از اولین حضور در تیم ملی فوتبال:راضی هستم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

امید نظری: از نخستین عملكردم در تیم ملی راضی هستم/ ابتدای بازی عصبانی بودم و دستپاچه

امید نظری که چهارشنبه شب برای نخستین بار در ترکیب تیم ملی ایران برابر تونس به میدان رفت، از بازی در تیم کشورش ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، این بازیكن ایرانی-فیلیپینی پس از تساوی ایران و تونس در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال گفت: تجربه خیلی خوبی برای من بود و در حال حاضر بسیار خوشحالم که توانستم برای اولین بار در تیم ایران بازی کنم.

نظری درباره روند بازی و نتیجه بدست آمده گفت: ما خوب بازی کردیم. دوندگی‌مان زیاد و پاسهایمان خوب و سالم بود و چند موقعیت هم داشتیم اما فوتبال همین است، زمانی هست که خوب بازی می‌کنی اما تیم مقابل از موقعیت‌هایش بهتر استفاده می کند. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما فقط دو گل زدیم.

وی افزود: به نظر خودم خوب بازی کردم و سعی داشتم وظایفی را که سرمربی به من محول کرده بود به نحو احسن انجام دهم. البته در ابتدای بازی کمی عصبی و دستپاچه بودم اما به مرور بهتر و بهتر شدم و در مجموع از عملکرد خودم راضی هستم./ایسنا