ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کرواسی 3 – ایرلند 1: دفاع ایرلند اروپایی نبود



کرواسی , ایرلند , اسپانیا و ایتالیا

 

کرواسی توانست با برد آسان سه بر یک مقابل ایرلند به صدر گروه C یورو برسد. ایرلندی‌ها معمولا به دفاع مستحکم مشهورند اما این بار دفاع آنها در پوزنان فروپاشید.

جیووانی تراپاتونی که پیرترین مربی‌ای شد که در یورو هدایت تیمی را به عهده داشته بازیکنانش را مطابق روند همیشگی انتخاب کرد و شگفتی‌ای در کار نبود. اما اسلاون بیلیچ تصمیم گرفت یوسیپ شیمونیچ باتجربه را روی نیمکت بنشاند و داریو سرنا را عقب‌تر بیاورد.

کرواسی در همان دقیقه 3 به گل رسید. سرنا تو را روی دروازه ارسال کرد و مانجوکیچ که ابتدا تعادلش را از دست داده بود توانست با ضربه سر و در حالی که مدافعان جلوی دید شی گیون را گرفته بودند گل بزند.

سپس ودران کورلوکا اشتباهی بزرگ در دقیقه 18 مرتکب شد. او ابتدا روی بازیکن ایرلند خطا کرد و آیدن مک‌گیدی ضربه ایستگاهی حاصل را روی دروازه ارسال کرد و این بار کورلوکا نتوانست جلوی شان سنت‌لجر را بگیرد و او بازی را با ضربه سر به تساوی کشاند.

کرواسی در دقیقه 43 به گل دوم رسید. ضربه لوکا مودریچ را استیون وارد با دفعی بد مقابل پای نیکیتسا یلاویچ انداخت و او اولین گل ملی خود از آگوست 2010 به این سو را زد. مدافعان ایرلندی به گمان آفساید ایستادند و دست خود را بالا بردند. پس از این گل بود که تماشاگران مواد محترقه به سمت زمین پرتاب کردند و بازی برای دقایقی متوقف شد.

کرواسی در نیمه دوم هم سه دقیقه پس از آغاز مسابقه به گل رسید. پاس پریشیچ از سمت چپ با ضربه سر مانجوکیچ به گل سوم تبدیل شد. البته توپ ابتدا به تیر برخورد کرد اما سپس به سر شی گیون خورد که برای دفع توپ رفته بود و سپس وارد دروازه شد.

به این ترتیب مردان اسلاون بیلیچ برد باارزشی را کسب کردند و اکنون صدرنشین گروه C هستند و می‌توان گفت بخت صعود را هم دارند.

ایرلند در سوی دیگر کار فوق‌العاده دشواری برای صعود پیش رو دارد و باید نتایج خوبی مقابل اسپانیا و ایتالیا بگیرد که امروز نشان دادند در سطحی بسیار بالا پا به مسابقات گذاشته‌اند.../سایت گل


ویدیو مرتبط :
کرواسی - ایرلند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدارهای دوستانه بین‌المللی؛پیروزی پرگل روسیه، صربستان و کرواسی/ تساوی ایرلند و انگلیس



پیروزی پرگل روسیه، صربستان و کرواسی

پیروزی پرگل روسیه، صربستان و کرواسی/ تساوی ایرلند و انگلیس
دیدار تیم های ملی روسیه و بلاروس

در دیدارهای تدارکاتی که تیم‌های مختلف ملی برگزار کردند تیم‌های روسیه، صربستان و کرواسی برابر رقبای خود متوقف شدند و تیم انگلیس در زمین ایرلند به تساوی تن داد.

تیم‌های ملی فوتبال در نقاط مختلف اروپا و آفریقا شنبه شب دیدارهای تدارکاتی را برگزار کردند که در یکی از این بازی‌ها تیم ملی روسیه، میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ برابر بلاروس به برتری پرگل ۴ بر ۲ دست یافت. الکساندر کوکورین (۲۰)، الکساندر گولوین (۷۶)، الکسی میرانشوک (۸۳) و الکساندر کرژاکوف (۹۰) گل‌های تیم فابیو کاپلو را به ثمر رساندند. دو گل بلاروس را سیاری کیسلیاک (۵۱ و ۶۶) به ثمر رساند.

تیم صربستان هم با درخشش بازیکنان نامدارش برابر آذربایجان ۴ بر یک برنده شد. برانیسلاو ایوانوویچ در دقایق ۱۰ و ۶۴ دو گل به ثمر رساند. آدام لیاچیچ (۵۵) و لازار مارکوویچ (۸۹) دیگر گلزنان این تیم بودند.

تیم‌های ایرلند و انگلیس هم در دیداری تدارکاتی که در دوبلین برگزار شد برابر هم صف آرایی کردند که در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند. انگلیس در دیدار آتی خود به مصاف اسلوونی خواهد رفت.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

* روسیه ۴ - بلاروس ۲
* صربستان ۴ - آذربایجان یک
* ایرلند صفر - انگلیس صفر
* کرواسی ۴ - جبل الطارق صفر
* موریتانی یک - سنگال صفر
* اتیوپی صفر - زامبیا یک


 
اخبار ورزشی - مهر