ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کرمانی‌مقدم: استقلالی‌ها مرا اذیت کردند


بازیکن سابق تیم فوتبال پیکان گفت: کاری که پیکانی‌ها با من کردند خیلی بی‌رحمانه بود و باعث شد تا من در سن ۲۲ سالگی فوتبالم خراب شود.

خبرگزاری فارس: میلاد کرمانی ‌مقدم در خصوص عدم حضورش در تیم پیکان اظهار داشت: متاسفانه پس از اینکه امیر قلعه‌نویی مرا در استقلال نخواست به پیکان آمدم و مسئولان پیکان هم تا روز آخر مرا معطل کردند و در پایان گفتند که تو را نمی‌خواهیم این در حالی بود که من از تیم‌های پدیده، صبا، نساجی و مس کرمان پیشنهاد داشتم اما تا آخرین روز فصل نقل و انتقالات مرا معطل کردند و نتوانستم به این تیم بروم.

وی ادامه داد: پیکانی ها چون قصد داشتند بازیکن برزیلی که توسط یکی از افراد قرار بود به تیم بیاید را اضافه کنند مرا قبول نکردند و همین موضوع باعث شد تا بدون تیم بمانند این در حالی بود که سال گذشته در پیکان بهترین بازی‌ها را انجام دادم با وجود اینکه مصدوم بودم.

بازیکن سابق پیکان یادآور شد: استقلالی‌ها هم مرا خیلی اذیت کردند، دائم وعده و وعید دادند و در پایان هم اتفاقی نیفتاد. قلعه‌نویی به من گفت که به پیکان برگردم زیرا در آنجا بازی بیشتری به من برسد و می‌توانم آینده بهتری داشته باشم. پیکانی‌ها بی‌رحمانه‌ترین کار را با من کردند و با 22 سال سن فوتبالم را خراب کردند.


ویدیو مرتبط :
او را اذیت کند ، مرا اذیت کرده است .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزار و اذیت های شوهرخواهرم مرا به ستوه آورده است



 

 

آزار و اذیت های شوهرخواهرم مرا به ستوه آورده است

 

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، در پی شكایت زن جوانی مبنی بر اینكه توسط همسر خواهرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، پرونده ای در یکی از شعب دادگاه كیفری استان تهران تشكیل و مأموران انتظامی تحقیق درباره این ماجرا را آغاز كردند.

 

بنا بر این گزارش، این دختر نوجوان به طور مکرر در هر فرصتی مورد آزار جنسی از سوی همسر خواهر خود قرار می گرفته است.

دختر ۱۸ ساله در بازجویی گفت: شوهر خواهرم اوایل سعی بر فریب دادن من داشت و بعدها با تهدید اینکه اگر به او اجازه نزدیک شدن به خودم را ندهم، به پدرم خواهد گفت که در گذشته با پسری در ارتباط بوده ام، من را وادار به تسلیم کرد.

وی با بیان اینکه پدرم مردی کاملا متعصب و خشن است، بیان کرد: اگر او می فهمید با پسری دوست هستم، قطعأ من را می کشت. چراکه او در خانه اجازه نفس کشیدن نیز به ما نمی داد و اجازه نگاه کردن به نامحرم را نداشتیم. همچنین نمی خواستم زندگی خواهرم از هم گسسته شود و تا الان سکوت کردم، اما حالا آزارهای آن مرد، من را خسته کرده و دیگر نمی توانم صبوری کنم.

گفتنی است؛ این پرونده تا دستگیری متهم در حال پیگیری است..../ برنا