ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کرانچار گزینه مربیگری تیم ملی ایران است


سایت سوئدی svenskafans از احتمال انتصاب زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خبر داده است.

خبرگزاری مهر: کرانچار در سال 2011 به عنوان سرمربی تیم سپاهان منصوب شد و با این تیم به یک عنوان قهرمانی لیگ و یک قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کرد. سپاهان فصل جدید رقابتها را با سه برد پیاپی آغاز کرد اما در چهار بازی بعدی یک شکست و سه تساوی در کارنامه این تیم به چشم می خورد.

کرانچار فصل گذشته با سپاهان به عنوانی بهتر از چهارمی دست پیدا نکرد و همین امر سبب شد تا این تیم نتواند در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

بر پایه گزارش سایت svenskafans، کرانچار که پدر نیکو کرانچار است از آنجایی که "کارلوس کی‎روش" با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به توافق نرسیده، گزینه جانشینی این مربی پرتغالی در تیم ملی فوتبال ایران است.

مربی پیشین تیم مونته نگرو  طبق اعلام این سایت با لیگ ایران و بازیکنان فوتبال این کشور آشنایی دارد.


ویدیو مرتبط :
گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا گزینه جدی مربیگری تیم ملی برزیل



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

روزنامه برزیلی خبر داد:

گواردیولا گزینه جدی مربیگری تیم ملی برزیل

یک روزنامه برزیلی از مطرح بودن نام جوزپه گواردیولا به عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از الجزیره، یک روزنامه برزیلی خبر داد که جوزپه گواردیولا سرمربی سابق تیم بارسلونای اسپانیا، با وعده قهرمانی در جام‌جهانی 2014، هدایت تیم ملی برزیل را به عهده خواهد گرفت.

یک فرد نزدیک به گواردیولا با اعلام این خبر، از به عهده گرفتن مربیگری تیم ملی برزیل توسط مربی سابق بارسلونا در آینده نزدیک خبر داده است.

پیش از این دو باشگاه چلسی و میلان نیز تلاش زیادی کردند تا گواردیولا را به خدمت بگیرند./فارس