ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کرانچار: وقتی من در فینال جام اروپا بازی می‌کردم دایی کودک بود/ برخی تصمیمات مسئولان فوتبال خنده‌دار است



پرسپولیس, علی دایی,مصاحبه ی زلاتکو کرانچار

ذوب آهن در ضد حملات خطرناک استکرانچار: وقتی من در فینال جام اروپا بازی می‌کردم دایی کودک بود/ برخی تصمیمات مسئولان فوتبال خنده‌دار است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: وقتی من در فینال اروپا بازی می‌کردم علی دایی کودکی بیش نبود.

 زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: از اظهار‌نظر برخی بازیکنان، کادر فنی و سرمربی پرسپولیس در هفته گذشته تعجب می‌کنم. هنوز هم معتقدم پنالتی ما و اخراج میثم حسینی درست بود.

 

من کاری به صحبت‌های دایی ندارم و بر خودم مسلط هستم و ابراز عصبانیت هم نمی‌کنم. ادعای خاصی هم ندارم. در اینترنت می‌توانید سوابق کاری من را ببینید و متوجه می‌شوید آن زمان که دایی کودک بود من در فینال جام اروپا بازی می‌کردم و در جام جهانی 2006 که من سرمربی بودم علی دایی بازیکنی بیش نبود با این حال علی دایی نام بزرگی است و هنوز هم که هنوز است اسطوره است. امیدوارم آنها عاقلانه‌تر رفتار کنند.

وی ادامه داد: اگر فردا مقابل ذوب آهن پیروز نشویم بردمان مقابل پرسپولیس هم بی‌ارزش می‌شود. مربی هر دو تیم از هم شناخت دارند و من به خوبی لوکا را می‌شناسم. او سرمربی سپاهان هم بوده است.

 

البته سپاهان نسبت به زمان او تغییرات زیادی داشته است. به بازیکنانم گفته‌ام باید فردا خیلی مراقب باشند. می‌خواهیم همانطور که از پرسپولیس سه امتیاز را گرفتیم فردا هم پیروز شویم. ما در کنار فولاد، پرسپولیس، تراکتور‌سازی و استقلال برای قهرمانی می‌جنگیم.

وی در مورد اینکه تیم لوکا بعد از یک بازی بد بسیار خوب بازی می‌کند گفت: کاملا با این حرف موافقم آنها در برخی بازی‌ها خط حمله بسیار زهرداری دارند.

 

همانطور که قلعه‌نویی هم در کنفرانس خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت آنها در ضدحملات بسیار خطرناکند و می‌توانند برای حریف مشکل‌ساز شوند البته با تمام احترامی که برای مدافعان ذوب آهن قائل هستم باید بگویم از نظر دفاع تیمی ضعف دارند البته در خط حمله هم یک بازیکن به نام رجب‌زاده دارند که بسیار خطرناک است و تدابیر لازم را برای مهار این بازیکن اندیشیده‌ایم.

کرانچار در مورد غیبت آرش افشین در ترکیب اصلی سپاهان گفت: علت این مسئله به خاطر آمادگی جسمانی بازیکن است. او در ده روز آخر تمرینات بدنسازی به ما ملحق شد و برای اینکه به ما ملحق شود زمان نیاز دارد و به مرور شرایطش بهتر می‌شود. یعقوب کریمی هم مصدومیتش برطرف شده و می‌تواند خود را هماهنگ کند.

وی با درخواست از تماشاگران دو تیم گفت: امیدوارم آنها فردا به ورزشگاه بیایند زیرا باعث جذابیت بیشتر دربی می‌شوند و ما می‌خواهیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

سرمربی سپاهان در مورد اظهارات سید‌جلال حسینی علیه خودش گفت: از اظهار‌نظر برخی بازیکنان تعجب می‌کنم آنها خودشان در میدان بودند و می‌توانستند صحنه گلاویز شدن دو بازیکن را ببینند. میثم حسینی بازیکن ما را زد و اخراج شد.

 

ما در دو بازی پیاپی مقابل استقلال فرشید طالبی را به دلیل اخراج از دست دادیم با این حال بازیکنان ما انگیزه لازم را برای پیروزی مقابل استقلال حتی با وجود ده نفره شدن داشتند چطور پرسپولیس نتوانست این انگیزه را داشته باشد. افسوس می‌خورم که چرا 5_6 موقعیت گلزنی را از دست دادیم. من هر وقت بازنده می‌شوم به مربی تیم حریف تبریک می‌گویم زیرا معتقدم حتما شایستگی‌هایی تیم برنده داشته است که پیروز شده است.

وی در مورد محرومان تیمش گفت: فقط محرم نوید‌کیا مصدوم است.

سرمربی سپاهان در مورد تبدیل کارت قرمز میثم حسینی به کارت زرد از سوی کمیته انضباطی اظهار داشت: نمی‌دانم چطور کارت قرمز تبدیل به کارت زرد می‌شود. باید به آد‌م‌هایی که چنین تصمیماتی می‌گیرند کارت قرمز داد. آنها به راحتی قانون را تغییر می‌دهند و شما نمی‌توانید جلوی خند‌ه‌تان را از چنین تصمیماتی که باعث تعجب‌تان است بگیرید./فارس

 


ویدیو مرتبط :
گل علی دایی در فینال جام باشگاه های اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 اتفاق جالب و خنده‌دار جام‌جهانی +عکس


جام‌ جهانی فوتبال در شرایطی به مراحل حساس خود رسیده که اتفاقات و لحظات خنده‌داری در این میان شکل گرفته است.