ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کرانچار: با پرسپولیس مذاکره نکرده‌ام


سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد با هیچ باشگاه ایرانی برای فصل آینده مذاکره نکرده است.

خبرگزاری تسنیم:در حالی که علیرضا رحیمی بعد از انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که از نظر او علی دایی سرمربی پرسپولیس است و قطعاً با دایی به توافق می‌رسد اما برخی شایعات حکایت از مذاکره با زلاتکو کرانچار دارد.

با این حال کرانچار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به این خبر گفت: چنین خبری صحت ندارد و من هیچ مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس انجام ندادم.

وی ادامه داد: هیچ صحبتی و مذاکره‌ای هم با باشگاه سپاهان انجام نداد‌ه‌ام.


ویدیو مرتبط :
مذاکره پایانی کالدرون با پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرانچار برای مذاکره با سپاهان به ایران آمد



 

 

کرانچار برای مذاکره با سپاهان به ایران آمد

 

زلاتکو کرانچار امروز وارد ایران شد.

زلاتکو کرانچار سرمربی کروات و 54 ساله‌ای که سابقه هدایت پرسپولیس را هم در کارنامه دارد امروز (پنجشنبه) برای مذاکره با مسوولان باشگاه سپاهان وارد ایران شده است.

کرانچار در سال 88 (2009)، تا پایان نیم فصل سرمربی سرخپوشان تهران بود اما حبیب کاشانی سرپرست وقت پرسپولیس علی دایی را جایگزین او کرد.

کرانچار پس از آن برای یک سال هدایت تیم ملی کرواسی را بر عهده داشت و نتایج خوبی هم با این تیم کسب کرد.