ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کرار 200 میلیون گرفت و اخراج شد!



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

جاسم کرار در بازی روز چهارشنبه استقلال و سایپا از زمین بازی اخراج شد.

 با وجود مشکلات مالی در استقلال، مسئولان چند روز قبل نزدیک به 200 میلیون تومان از طلب های این بازیکن را پرداخت کردند و از او قول گرفتند که تا پایان فصل بی حاشیه باشد. کرار اما پول را نگرفته، دوباره حاشیه ساز شد و نتوانست تا پایان بازی با سایپا در زمین بماند. به همین دلیل بود که بهرام افشارزاده به انتقاد شدید از این بازیکن پرداخت و گفت اجازه نمی دهد به عراق بازگردد.
 
 اخبار ورزشی -  بانک  ورزش


ویدیو مرتبط :
جاسم کرار از استقلال اخراج شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخراج کرار و دردسرهای بزرگ امیر (عکس)



اخراج کرار جاسم در بازی با سایپا باعث شد تا امیرقلعه نویی در بازی با پیکان با کیفیت ترین بازیکن تیمش را در اختیار نداشته باشد و بازهم استقلال با دردسری تازه روبرو شود.

 این عکس به خوبی نشان داد که کرار در صحنه ای که با کارت قرمز علیرضا فغانی روبرو شد، چه بلوایی را در استادیوم انقلاب کرج به راه انداخت. بلوایی که می تواند کمیته انضباطی را مجاب کند تا هافبک عراقی استقلال را بیش از یک جلسه محروم کند.

اخبار,اخبار ورزشی ,اخراج کرار جاسم در بازی با سایپا

 اخبار ورزشی - بانک ورزش