ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کرار: فقط به‌خاطر قلعه‌نویی برگشتم


هافبک استقلال گفت: به خاطر قلعه‌نویی حاضر شدم در اردوی کیش استقلال را همراهی کنم.

مشرق: کرار در مورد اردویی که استقلال در جزیره کیش پشت سرگذاشت، گفت: اردوی بسیار خوب و پرفشاری بود. ما در این مدت ۳ نوبت تمرین کردیم و توانستیم بدن‌های خود را به کیفیت مطلوبی برسانیم. این نکته می‌تواند در شروع نیم فصل دوم خیلی به ما کمک کند. تنها مشکل ما در اردوی کیش نبود بازیکنان ملی پوشمان بود. اگر آن‌ها بودند خیلی شرایط بهتر می‌شد ولی به هرحال آن‌ها در اردوی تیم ملی هستند و در استرالیا بهترین تمرینات را زیر نظر کادرفنی پشت سرمی گذارند. امیدوارم همه آن‌ها بتوانند در تیم ملی موفق باشند و من برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در مورد اینکه بدون اینکه پولی دریافت کند حاضر شد در اردوی استقلال در کیش شرکت کند هم گفت: من قبلا هم گفتم که تابع دستور امیرقلعه نویی هستم. او را از نظر فنی قبول دارم و فقط به احترام قلعه نویی بود که حاضر شدم بدون اینکه پولی دریافت کنم در اردوی استقلال شرکت کنم. دوست ندارم برای استقلال حاشیه درست کنم اما امیدوارم که مدیران استقلال هم شرایط من را درک کنند.

هافبک عراقی استقلال در مورد شانس قهرمانی تیمش در لیگ بر‌تر هم گفت: شک نکنید ما شانس بالایی برای قهرمانی داریم و جبران ۵ امتیاز کار سختی نیست. ما برای قهرمانی بازی می‌کنیم اما مدیران باشگاه هم باید این شرایط را برای ما فراهم کنند. آن‌ها باید کاری کنند که بازیکنان مشکل مالی نداشته باشند تا بتوانیم در آرامش برای قهرمانی استقلال تلاش کنیم. دوست دارم بتوانم اولین قهرمانی‌ام در لیگ ایران را با پیراهن استقلال تجربه کنم.


ویدیو مرتبط :
گلایه قلعه‎نویی از برخورد با کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مبعلی: به خاطر قلعه‌نویی برگشتم


به خاطر این كه استقلال حسن‌های زیادی دارد، همچنین به دلیل این كه در گذشته با قلعه نویی كار كرده‌ام تصمیم به بازگشت به این تیم گرفتم.

ایسنا : هافبك جدید استقلال گفت: به خاطر این كه استقلال حسن‌های زیادی دارد، همچنین به دلیل این كه در گذشته با قلعه نویی كار كرده‌ام تصمیم به بازگشت به این تیم گرفتم.

ایمان مبعلی درباره بازگشتش به لیگ ایران و تیم فوتبال استقلال، اظهار كرد: من بازیكن آزاد بودم و از آنجایی كه سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شدم، چند پیشنهاد داشتم كه صحبت كردم و در نهایت استقلال را انتخاب كردم چرا كه با مربی این تیم در جام ملت‌های مالزی كار كرده بودم، سابقه كار با فتح‌الله‌زاده را داشتم و حضور در استقلال حسن‌های زیادی هم برایم داشت. در نهایت خیلی راحت و بدون هیچ مشكلی قرارداد سفیدم را امضا كردم.

مبعلی در پاسخ به این سوال كه استقلال در فصل پیش‌رو می‌تواند چه نتیجه‌ای بگیرد، گفت: فكر می‌كنم با توجه به بازیكنان، مدیریت و مربی كه داریم، می‌توانیم مدعی باشیم اما می‌دانیم كه رقبای سرسختی داریم و همه چیز با تلاش و كوشش دست یافتنی خواهد بود.

بازیكن جدید استقلال درباره شرایط خودش نیز اظهار كرد: باید تلاش كنم كه به تیم ملی دعوت شوم، اما نمی‌توان گفت كه یك بازیكن در تیم باشد و بگوید همیشه فیكس است و رقیب ندارد. در فوتبال حرفه‌ای اگر هر لحظه حواست نباشد، ممكن است كس دیگری در تركیب اصلی جایت را بگیرد.

وی درباره حضور هافبك‌های زیاد در استقلال و كار سخت خودش، گفت: رقابت مشكل است و از طرفی حضور در تركیب به نوع تمرینات بازیكن و نوع تاكتیك كاری مربی برمی‌گردد. ضمن این كه امسال استقلال بیش از 40 بازی پیش‌رو دارد و مطمئنا در این تعداد بازی زیاد به همه بازیكنان بازی می‌رسد.

مبعلی درباره مذاكره‌اش با پیكان نیز به ایسنا گفت: من با پیكان مذاكره كردم و داشتم به این تیم می‌پیوستم و تقریبا كارم با پیكان تمام شده بود. به خاطر عبدالله ویسی كه مربی خوبی است، دوست داشتم به این تیم بپیوندم و با این تیم كار كنم اما به هر حال باید تصمیمی می‌گرفتم و در نهایت به استقلال پیوستم.

او همچنین درباره مصدومیتش از ناحیه كمر و این كه به طور كامل بهبود یافته است یا خیر، گفت: من چهار ماه پیش مصدوم شدم و همه این موضوع را می‌دانند و وقتی كه مصدوم شده بودم چطور می‌توانم بگویم كه این گونه نبوده است. مدتی از تیمم جدا شدم و مصدومیت من حدود 40 روز طول كشید و در زمانی كه با تیم كار نمی‌كردم به صورت اختصاصی تمرین كردم. در حال حاضر نیز در تمرینات بدنسازی كه پرفشارترین تمرین‌ها است دیروز و امروز شركت كردم و مشكلی برای من پیش نیامد. بنابراین باید بگویم كه مشكلی ندارم.

مبعلی ادامه داد: من تنها حدود 40 روز دوران مصدومیتم به طول انجامید و پس از پایان آن قصد داشتم به لیگ ایران برگردم اما به دلیل موانع قانونی كه وجود داشت نتوانستم این كار را كنم. ضمن این كه باید بگویم تمام فوتبالیست‌های حرفه‌ای مصدومیت كهنه‌ای دارند و اگر دست روی هر بازیكنی بگذارید، می‌بینید كه مصدومیتی از گذشته با او همراه است.