ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کرار: دوست ندارم بمانم


طرفداری: جاسم کرار در خصوص دیدار تیمش پس از بازی برابر پرسپولیس گفت: "ما در این بازی خوب بازی کردیم ولی از موقعیت هایمان بهره نبردیم؛ همانطور که در کل لیگ خوب بودیم ولی در چند بازی آخر نتیجه نگرفتیم و باعث شد شانس قهرمانیمان از بین برود."

وی در ادامه در مورد شرایطش برای ادامه قرارداد با استقلال گفت: "با استقلال یک سال دیگر قرارداد دارم و از حضور در استقلال خوشحالم، ولی خیلی راغب به ماندن در استقلال نیستم؛ از شرایط تیم راضی هستم ولی متاسفانه مشکلاتی با برخی افراد در فدراسیون دارم و حکم هایی که برایم صادر می کنند در هیچ لیگی در دنیا صادر نمی شود و اینها باعث آزارم شده اند."


ویدیو مرتبط :
تو را به جای همه کسانی که دوست ندارم، دوست می دارم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام: دوست دارم در استقلال بمانم/ مشکلی با قلعه‌نویی ندارم



آخرین وضعیت جوادنکونام,تیم جدید نکونام,پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی به جواد نکونام
نکونام: دوست دارم در استقلال بمانم/ مشکلی با قلعه‌نویی ندارم

جواد نکونام می‌گوید دوست دارد در استقلال بماند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که با وضعیتی پیچیده و مبهم از سوی باشگاه استقلال روبه‌رو شده در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت خود اظهار کرد: دوست دارم در استقلال بمانم. این چیزی است که بارها گفته‌ام و الان هم دوباره تاکید می‌کنم.

نکونام افزود: من مشکلی با قلعه‌نویی ندارم و طبق قولی که فتح‌الله‌زاده داده امیدوارم تا 48 ساعت آینده مشکلم حل شود و بتوانم در تمرین استقلال شرکت کنم.
به گزارش ایسنا، نکونام به غیر از استقلال با پیشنهادی جدی از سوی باشگاه تراکتورسازی هم روبه‌رو شده است./ایسنا