ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کرار: به جان بچه ام عمدا کارت نگرفتم


به خدا به قران به جان بچه ام عمدا کارت نگرفتم / اگر من نروم تیم ملی با تفنگ من یا خانواده ام را می زنند / اینجا من را خیلی اذیت می‌کنند!

ورزش سه: جاسم کرار پس از کارتی که در دیدار با تراکتورسازی گرفت، از حضور در داربی محروم شد تا اتهام گرفتن کارت عمدی برای حضور در تیم ملی عراق، کارنامه حرفه ای او را زیر سوال ببرد.

این بازیکن عراقی در گفتگو با خبرنگار ما از قضاوتهای این چنینی ابراز تاسف می کند و می گوید: «ایران همیشه همینطور است. برای خود من هم حضور در داربی خیلی مهم است.»

گفتگوی ما با ستاره عراقی استقلال مستقیما با خود او انجام شد در حالی که کرار به نظر به زبان فارسی کاملا مسلط شده است.

*کرار در پاسخ به این سوال که بعد از اینکه او از حضور در داربی محروم شد همه فکر کردند بخاطر حضور در تیم ملی و دیدارهای حوزه خلیج فارس از عمد کارت گرفته، پاسخ داد که من قبل بازی با تراکتور هم به باشگاه گفته بودم که می خواهم برای تیم ملی عراق بازی کنم. اما آنها چون گفته بودند که بازی کردن درداربی مهم هست و تو باید باشی، من هم با مربی عراق و فدراسیون عراق تلفنی صحبت کردم و به آنها گفتم که چون بازی مهم داربی در پیش هست. من به تیم ملی می آیم، دو بازی هم برای تیمم انجام می دهم. اما قبل از داربی باید در ایران باشم. حتی مربی تیم ملی گفت باشد برو بازی کن و برگرد .

*به خدا به قران به جان بچه ام به دینم قسم ، عمدا کارت نگرفتم ، داور عمدا به من کارت داد .

*برای چی عمدا کارت بگیرم؟؟ من حرفه ای هستم . استقلال با من قرارداد دارد . من به تراکتور و پرسپولیس فکر نمی کنم .

*من غیرتی هستم و عصبانی اما من عمرا از عمد کارت نگرفتم . اگر من اینجوری هستم که عمدا کارت می گیرم از ایران بروم .

*بازیکن تراکتور عمدا مرا زد باید اخراج می شد .بروید صحنه را نگاه کنید. من اصلا به داور اعتراض نکردم. اما سه بار روی من خطا شد و داور یک کارت هم نداد، حتی تذکر هم نداد. یک بازیکن هی با من حرکت می کرد و من را می زد به او گفتم: «ولش کن! » بعد داور آمد به من کارت زرد داد. بعد تازه من رفتم سمت داور نمی دانم فغانی هست هندی هست، اسمش چی هست، اعتراض کردم که چرا کارت دادی؟ بازیکن حریف تکل از پشت زد و شما هیچی نگفتی.

*اینجا همه شیعه ، هم عقیده من هستند. اما اینجا من را خیلی اذیت می کنند ؟ چرا؟ در بازی تراکتورهمه اش با من مسئله داشتند. مثلا ادینهو. او بازیکن ما را کتک زد اما داور گفت اشکال ندارد ، در حالیکه من مسلمان هستم . آنقدر ناراحتم که به خانواده گفتم از ایران بروم .

*همه می گویند کرار خوب بازی می کند و 21 امتیاز برای استقلال گرفته. من که هستم تیم می برد .غیر از این است ؟ امسال من فقط سرم به کار خودم بوده . من به هیچ کس کار ندارم . این که مزد من نیست .

*برای من خیلی زشت است . عراق کشور من است . باشگاه نمی تواند بگوید من نمی روم . می گویند فیفا دی نیست اما فیفا دی هم هست . من به خاطر مالیات نتوانستم بروم . در آن موقع به سرمربی تیم ملی گفتم نمی توانم . این دفعه مربی گفته فردا اگر نیومدی تیم ملی دیگر نیا. من چه کار کنم ؟

*من از استقلال به هیچ تیم دیگری نمی روم ، استقلال را دوست دارم .

*من اصلا با فراز (کمالوند)حرف نزدم . او آدم خیلی خوبی است او به من گفته بود برو استقلال . او اصلا درباره گسترش با من حرفی نزد .

*همه ما در تیم یکی هستیم . همه باید پشت هم باشیم . به من می گویند کارت عمد گرفتی ...من گفتم آقا عمد چی ؟ فیلم بازی را ببینید . بازیکن اعصاب من را به هم زد و هی از پشت اذیت کرد .

*در عراق حاشیه خیلی زیاد است . من به مدیر برنامه ام حرف زدم و گفتم که برای من مشکل درست خواهد شد ، اگر من نروم تیم ملی با تفنگ من یا خانواده ام را می زنند . نمی توانم نروم.


ویدیو مرتبط :
شیر بچه های حیدر کرار در بحرین (بسیار بسیار زیباست)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چیپس، جان دختر بچه را گرفت +عکس



این دختر بچه مدرسه ای به دلیل آلرژی غذایی پس از مصرف چیپس و سس کاری در گذشت.

 

آلرژی غذایی,علایم آلرژی

 

"هالی استاکی" 12 ساله ساعتی بعد از مصرف غذا روی زمین افتاد و نفس کشیدن برایش سخت شد. پدر و مادرش سعی در آرام کردن او داشتند اما وضعیت وی هرلحظه وخیم تر میشد . پدرش او را به حمام برده و زیر دوش آب سرد گرفت اما این امر هم کمکی به او نکرد تا اینکه در دستان پدرش در حالیکه میگفت " دوست ندارم بمیرم" نفسش قطع شد. پدرش میگوید با اینکه سعی کرده است با "سی پی آر" وی را بازگرداند اما موفق نشده است و مادرش هم با اورژانس تماس گرفته و آنها سریع خود را به خانه این خانواده میرسانند اما دیگر دیر شده بوده و این دختر بچه جان خود را از دست داده بود.

 

آلرژی غذایی,علایم آلرژی

 

یک متخصص آلرژی معتفد است به احتمال زیاد وی دچار آلرژی غذایی به چیپس و یا سس کاری بوده است اگرچه این امر اثبات نشده است اما با توجه به علائم و زمان شروع حمله احتمال این مسئله بیش از دیگر چیزهاست./جام نیوز