ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کرار: استقلال با نخواستنم ضرر می‌کند


کرار جاسم بازیکن عراقی استقلال می گوید آنها نمی توانند قراردادش را لغو کنند و این کار برای شان غرامت سنگینی دارد.

خبر ورزشی: جاسم کرار برخلاف حرف‌های بعضی از مسئولان باشگاه استقلال معتقد است قبل از رفتن به عراق از آنها برای رفتن به مسابقات جام خلیج‌فارس مرخصی گرفته است.

چرا به کمیته انضباطی استقلال نرفتی و آنها را عصبانی کردی؟

من آن موقع ایران نبودم که به کمیته انضباطی بروم اما وکیلم را فرستادم که به کمیته انضباطی باشگاه برود با این وجود فکر نمی‌کنم، مشکل خاصی پیش بیاید.

اما رفتن و جدایی ناگهانی‌ات استقلالی‌ها را خیلی ناراحت کرده است.

من از طریق روزنامه‌ها و سایت‌های خبری شنیدم که استقلالی‌ها مرا نمی‌خواهند، خبری که اگر صحت داشته باشد واقعاً ناراحت‌کننده است. من در بازی‌هایی که در استقلال بودم خیلی به این تیم خدمت کردم و حتی گل 3 امتیازی برای این تیم زدم ولی حالا حرف‌هایی می​شنوم که فقط می‌توانم نسبت به آن ابراز تأسف کنم.

حالا اگر استقلالی‌ها تو را نخواهند چه می‌کنی؟

من با استقلال قرارداد دو ساله دارم و اگر آنها مرا نخواهند ضرر خواهند کرد چون باید قراردادم را فسخ کنند و حق و حقوق دو سال قرارداد مرا بپردازند.

فکر نمی‌کنی اگر می‌ماندی این همه دردسر برای خودت و باشگاه درست نمی‌کردی؟

من قبلاً به مسئولان باشگاه گفته بودم حتماً باید برای مسابقات جام خلیج‌فارس بروم، آنها هم شفاهی قول مساعدت به من داده بودند ولی چرا زیر حرف‌شان زدند و به آن پایبند نشدند برای من جای تعجب دارد.

جریمه یا مصلحت‌اندیشی

صلاحدید مدیرعامل یعنی چه؟ معاون حقوقی باشگاه استقلال اعلام كرد رأی كمیته انضباطی پرونده جاسم كرار صادر شده و در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار گرفته است و افشارزاده در صورت صلاحدید می‌تواند آن را اعلام كند! مخفی‌كاری و محافظه‌كاری در استقلال به سیاستی تبدیل شده است كه آخرین نمونه آن ماجرای جاسم كرار است. استقلال اگرچه از غیبت ملی‌پوش عراقی خود ضرر می‌كند اما نباید این اتفاق معمول در فوتبال (گرفتن كارت و محروم شدن از بازی بعدی) باعث شود در آستانه دربی افكار را درگیر این بحث بی‌نتیجه كنیم. نگاهی كه در استقلال به ماجرای غیبت كرار در دربی وجود دارد، به هیچ‌عنوان شایسته تیم خوب استقلال نیست چرا كه استقلال هیچ‌گاه متكی به فرد نبوده است و این مهم را سرمربی و دستیاران او به خوبی درك و لمس كرده‌اند. از طرفی معلوم نیست واژه «در صورت صلاحدید مدیرعامل» واقعاً به چه معناست؟


ویدیو مرتبط :
گل زیبای کرار به استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نظری جویباری: الان وقت آماده‌سازی است، با خلعتبری و مبعلی مذاکره نکردیم/ در بحث کرار استقلال ضرر نخواهد کرد



اخبار,اخبار ورزشی,نظری جویباری

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: در قرارداد برخی از بازیکنان این باشگاه بندهایی گنجانده شده که همگی آن‌ها با هماهنگی افشارزاده بوده است البته بهرام امیری هم نگفته که در قراردادها بندهایی وجود ندارد.

 اظهارات مسعود معینی پیرامون بحث بستن قراردادها پیش از آغاز فصل جدید باعث شد تا حرف و حدیث‌های فراوانی در مورد چگونگی امضای قرارداد با بازیکنان استقلال مطرح شود پس از اینکه بهرام امیری مدعی شد که در قرارداد هیچ بازیکنی بندهای مختلف وجود ندارد اما حالا نظری جویباری مرد اول نقل و انتقالات باشگاه استقلال مدعی شده است که بازیکنانی در این تیم وجود دارند که در قراردادهایشان بندهایی گنجانده شده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پیرامون آخرین وضعیت جاسم کرار و نحوه بستن قراردادها و شایعه جذب محمدرضا خلعتبری و ایمان مبعلی در این فصل صحبت‌های زیر را انجام داد.

آقای نظری تکلیف کرار چه شد او کی به ایران می‌آید؟
کرار سه شنبه با تیم ملی عراق به مصاف چین تایپه می‌رود و پس از آن به ایران باز خواهد گشت.

بالاخره این بازیکن از استقلال رفتنی است یا خیر؟
آقای افشارزاده گفته‌اند که کرار باید برود او مدیرعامل است و تشخیص با خود او است.

بحث مطالبات این بازیکن چه می‌شود؟ ظاهراً شما با  این بازیکن قرارداد بسته‌اید و او باید رودروی شما هم بنشیند.
قرار باشد کرار برود باید با او توافق کنیم. ان‌شاءالله همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت که استقلال و باشگاه ضرر نخواهد کرد.

 همین روزها شایعه جذب محمدرضا خلعتبری و ایمان مبعلی به گوش می‌رسد آیا این موضوع صحت دارد؟
اگر از من سوال می‌کنید که اطلاعی ندارم. مگر الان وقت مذاکره است که بخواهیم بازیکن جذب کنیم. تیم ما در حال آماده‌سازی برای ادامه راه لیگ است و اینکه گفته می‌شود خلعتبری، مبعلی و خیلی‌ها به استقلال می‌آیند یا یکسری از بازیکنان جدا می‌شوند اصلا صحت ندارد.

حتما خبر دارید که مسعود معینی اعلام کرده که در قرارداد برخی از بازیکنان ده‌ها بند وجود دارد و هیات مدیره از این موضوع بی اطلاع است.
10 بند وجود ندارد، ولی در قرارداد تعدادی از بازیکنان بندهایی گنجانده‌ایم مگر ایرادی دارد.

 ایرادی ندارد اما بهرام امیری صراحتا اعلام کرده که آقای معینی یک  مورد از بازیکنانی که در قراردادشان چند بند وجود دارد را معرفی کنند.
آقای امیری چنین حرفی نزده است.

 اما خودش صراحتا در رسانه‌ها این حرف را خطاب به مسعود معینی گفته است.
باز هم می‌گویم آقای معینی نگفته که در قراردادهای برخی از بازیکنان بندهایی وجود ندارد من باز هم تاکید می‌کنم قرارداد چند بازیکن ما بندهایی دارد که این مسئله با هماهنگی آقای افشارزاده بوده است. مثلا بازیکن از سال گذشته طلب داشته و یکی از شروط اصلی امضای قراردادش دریافت مطالبات بوده است. این را هم با هماهنگی آقای افشارزاده انجام داده‌ایم.

حالا در غیاب آقای امیری شما در باشگاه تنها کارها را انجام می‌دهید؟
بله همین طور است.

 

اخبار ورزشبی - فارس