ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کرار از استقلالی ها عذرخواهی کرد


هافبک عراقی استقلال با ابراز پشیمانی از سخنانش از ماندن در استقلال خبر داد.

خبرگزاری فارس: جاسم کرار هافبک عراقی استقلال در آستانه سفر به نجف با ابراز پشیمانی از سخنانش ،گفت: به دلیل دوری از خانواده شرایط عصبی خوبی نداشتم و روی عصبانیت آن حرفها را زدم .

وی افزود: از محسن بزرگی معاون باشگاه استقلال که مشکلات من را بر طرف کرد تشکر می کنم و مدیون ایشان هستم.

وی در خصوص خداحافظی از جمع آبی پوشان اظهار داشت: یک لحظه کنترل اعصابم را از دست  دادم و  روی احساس کلمه خداحافظی را به زبان آوردم اما اصلا چنین قصدی ندارم .بخصوص اینکه من با اسقلال قرارداد دارم و نمی توانم بروم.

بازیکنان تاثیرگذار آبی ها در پایان با اشاره به اینکه فردا صبح عازم نجف خواهد شد، از امیر قلعه نویی و جامعه استقلال عذر خواهی کرد و گفت: من به خاطره استقلال ماشین شخصی ام را فروختم و شک نکنید در بازگشت مجدد به تهران با جان دل برای تیم محبوبم بازی خواهم کرد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه و حواشی کرار پس از جلسه با استقلالی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح الله زاده: نکونام یک استقلالی تمام عیار است/ از جواد عذرخواهی کردم



عذرخواهی فتح الله زاده ازجواد نکونام,کمک مالی به استقلال,تیم جدید جوادنکونام
وزیر ورزش قول داد تا به استقلال کمک مالی شود
فتح الله زاده: نکونام یک استقلالی تمام عیار است/ از جواد عذرخواهی کردم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نکونام یک استقلالی تمام عیار است و من به خاطر شرایط سال گذشته از او عذرخواهی کردم.

به گزارش  فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، علی فتح الله زاده پس از مذاکره با جواد نکونام درباره صحبتهایش با او گفت: جواد یک پیشنهاد اماراتی داشت و می خواست آنرا بررسی کند ولی من به شما می گویم که  جواد یک استقلالی تمام عیار است.

وی در ادامه افزود: متاسفانه پارسال نتوانستیم پول جواد را آنگونه که قرارگذاشته بودیم پرداخت کنیم اما جواد هم چون بچه توداری است چیزی به ما نمی گفت ولی دلخور بود، من هم از او عذرخواهی کردم و شرایط استقلال در سال قبل را به او گفتم و او هم حرف مرا پذیرفت.

مدیر عامل استقلال در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا نکونام به خاطر درخواست تاج قبول کرده بود که بماند گفت: نه اصلا این طور نیست همانطور که گفتم درباره نحوه پول دادن باید صحبت می کردیم که به خاطر کمبود وقت فرصت نمی شد ولی خدارا شکر  این فرصت مهیا شد و نکونام در استقلال ماندنی شد.

او در پاسخ به سوالی درباره دیدارش با وزیر بیان کرد: آقای وزیر به من لطف داشتند و بنده را به افطار دعوت کردند و به بنده گفتند من از تو حمایت می کنم. جا دارد از زحمات دکتر امیدوار رضایی هم به خاطر حضور چندین ساله در هیات مدیره استقلال تشکر کنم . او بدون چشم داشت زحمت می کشید. همچنین در جلسه با وزیر محترم ایشان قول دادند تا از لحاظ مالی کمکهایی به استقلال داده شود.

 فتح الله زاده در پایان افزود: این چند روز به من بسیار سخت گذشت به ویژه طی دو روز گذشته اما حالا با خوشحالی اعلام می کنم که آندو و نکونام نوش جان هواداران./فارس