ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کرار اخراج می‌شود/ نامه هافبک عراقی به کمیته انضباطی رسید



اخبار,اخبار ورزشی , جاسم کرار

باشگاه استقلال سرانجام تصمیم نهایی خود را در مورد هافبک عراقی خود گرفت.

 پس از کش و قوس های فراوان سرانجام مسئولان استقلال تصمیم بزرگ و مهم خود را گرفتند. جاسم کرار از استقلال اخراج می شود؛ این آخرین تصمیم مدیران استقلال است.

بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال صحبت های نهایی را با پرویز مظلومی هم انجام داده و به وی گفته چوب خط کرار برای ماندن در این تیم پر شده است.

کرار که این روزها با تیم ملی عراق در اردوی چین تایپه به سر می برد از طریق پیغامی که از سوی باشگاه به او رسیده در جریان تصمیم مسئولان استقلال قرار گرفته و می داند که باید تا فردا خود را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی کند.

مسئولان استقلال تصمیم به اخراج خود را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده اند و این فرصت هم به کرار داده شده تا در جلسه انضباطی از خود دفاع کند.

به نظر می رسد این بار تصمیم باشگاه استقلال قطعی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و عده ای در باشگاه نخواهند که کرار را حفظ کنند این بار افشارزاده می خواهد این بازیکن همیشه جنجالی را از استقلال اخراج کند.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
مظلومی: کرار در اختیار کمیته انضباطی استقلال قرار گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نظر کمیته انضباطی در خصوص رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد



 

 

اعلام نظر کمیته انضباطی در خصوص رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد

 

 

کمیته انضباطی نظر خود را در خصوص رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد-بازیکن تیم تراکتورسازی تبریزاعلام کرد.

کمیته انضباطی در خصوص خسارات وارده به تعدادی از صندلی های ورزشگاه یادگار امام تبریز دردیدار  مورخ 18/9/89 تیم های تراکتور سازی تبریز و پیروزی تهران اعلام کرد:با توجه به اینکه رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد –بازیکن تراکتور سازی تبریز موجبات تحریک تماشاگران  را فراهم کرده و باعث ایجاد خسارت شده است،با توجه بند 10 ماده 22 آیین نامه انضباطی ،جبران خسارت وارده را بر عهده بازیکن خاطی تشخیص داده و باشگاه فرهنگی .ورزشی تراکتورسازی تبریز را ملزم کرده تا پس از بررسی  و تعیین اعلام میزان خسارات وارده توسط اداره کل تربیت بدنی استان،نسبت به کسر رقم اعلامی از باقیمانده مطالبات قرار دادی بازیکن و واریز به حساب اداره کل  اقدام کند.

گفتنی است، درخصوص تخلفات انضباطی بازیکن که با دستور موقت از همراهی تیم مربوطه معلق و محروم شده است ،پس از احضار به کمیته انضباطی و انجام تحقیقات و رسیدگی ماهیتی حکم نهایی صادر و اعلام خواهد شد.