ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کتک کاری شدید بازیکنان پارسه و داماش گیلان


در پایان دیدار دو تیم پارسه و داماش گیلان بازیکنان دو تیم با یکدیگر کتک‌کاری شدیدی کردند.

خبرگزاری فارس: در پایان دیدار دو تیم پارسه و داماش گیلان بازیکنان دو تیم با یکدیگر کتک‌کاری شدیدی کردند.

در پایان مسابقه داماش گیلان و پارسه که امروز در ورزشگاه صنایع دفاع تهران برگزار شد بازیکنان دو تیم ابتدا با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و سپس این درگیری تبدیل به کتک‌کاری شدید بین بازیکنان دو تیم شد.

مجید جهانپور سرمربی داماش با اشاره به این اتفاق به فارس، گفت: بازیکنان دو تیم قصد داشتند با یکدیگر دست بدهند که بگومگویی بین آنها پیش آمد و به یکباره دروازه‌بان تیم پارسه مثل یک رزمی‌کار با کفش استوک به گردن بازیکن ما حافظ یعقوبی زد و او را از ناحیه دست و گردن به شدت مجروح کرد.

وی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از بازیکنان این تیم با سر به بینی محمد حیدری بازیکن ما کوبید که او هم اکنون از نظر جسمانی شرایط بدی دارد. نیروی انتظامی هم گاز اشک‌آور زد.

این دیدار با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.


ویدیو مرتبط :
تشویق بازیکنان داماش گیلان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای کتک کاری شدید بازیکنان تراکتور و صبا



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,بازیکنان تراکتور و صبا

پس از پایان نیمه اول دیدار تیم‌های تراکتورسازی و صبای قم سینا عشوری بازیکن تراکتورسازی با حامد لک دروازه‌بان صبا که در این هفته بار دیگر از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کرد درگیری فیزیکی شدیدی پیدا کردند.

این درگیری تا جایی بود که حتی دو بازیکن دست به یقه شدند و ضرباتی را نثار هم کردند . این زدوخورد باعث شد تا عوامل نیروی انتظامی و ماموران ورزشگاه وارد این غائله شوند و با وساطت ، دو بازیکن را از هم جدا کنند.

رضا تقیون مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی با تایید این درگیری گفت: عشوری و لک درگیر شدند اما به خاطر اینکه داور زودتر زمین مسابقه را ترک کرده بود این درگیری را ندید و کارت زردی نشان نداد.

 

اخبار ورزشی - تابناک