ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

«کتک خوردن» کار دست آقازمانی داد!


هافبک ناراضی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت به خاطر اظهارات تندی که علیه سرمربی این تیم انجام داد در اختیار باشگاه قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: هافبک ناراضی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت به خاطر اظهارات تندی که علیه سرمربی این تیم انجام داد در اختیار باشگاه قرار گرفت.

سامان آقازمانی هافبک ناراضی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت بعد از دیدار برابر پرسپولیس تهران اظهارات تندی علیه سرمربی تیم بر زبان آورد و در جمع خبرنگاران به شدت از منصور ابراهیم‌زاده انتقاد کرد. آقازمانی حتی مدعی شد که سرمربی تیم وی را کتک زده است.

بعد از این اتفاقات منصور ابراهیم‌زاده وی را از تیم خود کنار گذاشت و در اختیار باشگاه قرار داد. سرمربی تیم راه‌آهن به مسئولان باشگاه تاکید کرد آقازمانی دیگر حق حضور در تمرینات راه‌آهن را ندارد. نخستین تمرین این تیم بعد از بازی با پرسپولیس امروز دوشنبه در ورزشگاه خیریه برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
کتک خوردن از دست................

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کتک خوردن پسر مزاحم به دست دختر رزمی کار



با صدای کمک خواهی مرد جوان، اهالی متوجه درگیری شده و با رساندن خود به محل درگیری او را نجات داده و مانع کتک خوردن پسر جوان شدند.

اخبار,اخبار حوادث, مزاحم  خیابانی

 

دو روز پیش زن رزمی کاری خانه اش را در حوالی سی متری جی ترک کرد تا برای خرید به فروشگاهی حوالی خانه اش برود. در میانه راه متوجه مردی شد که سایه به سایه تعقیبش می کند.

او چند بار مسیرش را تغییر داد، اما مرد مزاحم دست بردار نبود و همچنان سایه به سایه او حرکت می کرد. زن جوان زمانی که متوجه شد، مرد مزاحم دست بردار نیست تصمیم گرفت او را تنبیه کند تا دیگر هوس مزاحمت به سرش نزند.

او یک بار دیگر مسیرش را تغییر داد، اما مرد مزاحم دست بردار نبود، به همین خاطر به طرف او حمله ور شد و با چند ضربه رزمی، پسر جوان را زمین گیر کرد.

با صدای کمک خواهی مرد جوان، اهالی متوجه درگیری شده و با رساندن خود به محل درگیری او را نجات داده و مانع کتک خوردن پسر جوان شدند.

در همین زمان مرد کتک خورده قصد فرار داشت که زن جوان مانع این کار او شد و در تماس با پلیس موضوع را گزارش کرد. دقایقی بعد با حضور ماموران در محل حادثه، مرد مزاحم دستگیر و همراه زن رزمی کار به کلانتری منتقل شد.

زن جوان در اظهاراتش به افسر بازجو گفت: چند بار از متهم خواستم دست از مزاحمت هایش بردارد، اما او همچنان سایه به سایه من می آمد و باعث عصبانیت من شد. من هم تصمیم گرفتم درسی به او بدهم تا دیگر مزاحم کسی نشود.

مرد جوان نیز گفته های شاکی را تایید کرد و گفت: این زن درست می گوید و هر چه کتک خوردم حقم بود. در خانه یکی از اقوام مهمان بودم که روز حادثه آنجا را ترک کردم تا به خانه خودمان بروم. در میانه راه زن جوان را دیدم و وسوسه شدم با او دوست شوم بنابراین تعقیبش کردم و می خواستم شماره تلفنم را به او بدهم که آن زن کتک مفصلی به من زد.

متهم روز گذشته به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران منتقل شد و به بازپرس عموزاد گفت: اشتباه کرده و از شاکی پرونده تقاضای بخشش دارم. تصور نمی کردم به خاطر تعقیب کردن زن جوان کتک بخورم و راهی بازداشتگاه شوم.
ای متهم قرار قانونی صادر شده است. 


 اخبار حوادث  - جام جم