ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کتابی كه رحمتی در نمایشگاه كتاب تبلیغ كرد ؛ عكس




 اخبار ورزشی - کتابی كه رحمتی در نمایشگاه كتاب تبلیغ كرد ؛ عكس

دروازه بان تیم فوتبال استقلال روز گذشته به همراه آتیلا حجازی در نمایشگاه كتاب حاضر شد و كتابی پیرامون زندگی ناصر حجازی را تبلیغ كرد.


اخبار,اخبار ورزشی,نمایشگاه كتاب,آتیلا حجازی

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
صندوق اهدای كتاب در نمایشگاه كتاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كمال تبریزی كارگاه‌های آموزشی نمایشگاه عكس «نقش جادو» را كلید زد




كمال تبریزی كارگاه‌های آموزشی نمایشگاه عكس «نقش جادو» را كلید زد

 

 

كارگاه‌های آموزشی نمایشگاه عكس های برگزیده جشن سینمای ایران با عنوان «نقش جادو»، شب گذشته با حضور«كمال تبریزی» آغاز به كار كرد.


«امیرحسین علم‌الهدی» با اعلام این مطلب اظهار داشت:نمایشگاه عكس های برگزیده جشن سینمای ایران با عنوان «نقش جادو» در گالری پردیس سینمای ملت به نمایش گذاشته شده است كه از روز گذشته كارگاه‌های آموزشی آن آغاز به كار كرده است.

وی افزود:این نمایشگاه با حضور فرهاد توحیدی دبیر چهاردهمین جشن سینمای ایران و اعضای انجمن عكاسان سینمایی ایران و اعضای جامعه اصناف سینمایی گشایش یاف كه از روز گذشته با حضور كمال تبریزی این كار‌گاهها آغاز شد و تبریزی در خصوص رابطه عكاسی و سینما به بحث و تبادل‌نظر با جمعیت حاضر در سالن شماره 2 كه حدود 60 نفر می‌شدند پرداخت.

مدیر پردیس سینمایی ملت تصریح كرد: همچنین قرار است امروز حمید جبلی با حضور در پردیس به بحث و تبادل نظر در خصوص رابطه عكاسی و سینما بپردازد و روزهای شنبه و یكشنبه هفته آینده نیز امیر اثباتی و شهاب‌الدین عادل در این كارگاه‌ها حضور خواهند یافت.

این نمایشگاه همه روز تا دوم مهر ماه از ساعت 13 تا 22 برای بازدید علاقمندان برپاست. .../ فارس