ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاگاوا بهترین بازیکن دیدار ژاپن - اردن شد


هافبک ۲۵ ساله بورسیا دورتموند به عنوان بازیکن برتر دیدار تیم‌‌های ملی فوتبال ژاپن و اردن انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال ژاپن امروز (سه‌شنبه) در آخرین دیدارش از مرحله گروهی جام ملت‌های 2015 آسیا مقابل اردن به برتری 2 بر صفر رسید تا به عنوان تیم نخست گروه D راهی دور بعد شد. سامورایی آبی در این دیدار توسط کیوسکه هوندا (24) و شینجی کاگاوا (86) به گل رسید.

در پایان این مسابقه مسئولان برگزاری این مسابقات شینجی کاگاوا، هافبک نفوذی ژاپن را به عنوان بهترین بازیکن این میدان معرفی کردند. کاگاوا در این دیدار یک گل زد، سه موقعیت گل برای تیمش خلق کرد و 76 پاس سالم به هم‌تیمی‌های خود داد.


ویدیو مرتبط :
شینجی کاگاوا بازیکن برتر هفته سوم بوندسلیگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهترین بازیکن دیدار ژاپن و یونان



اخبار ,اخبار ورزشی ,بهترین بازیکن دیدار ژاپن و یونان

 

اخبار ورزشی - "هوندا"‌بهترین بازیکن دیدار ژاپن - یونان شد

بازیکن شماره 4 ژاپن به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم برابر یونان انتخاب شد.

به گزارش  مهر، در پایان دیدار تیم های فوتبال ژاپن و یونان که بامداد جمعه و از گروه C مرحله گروهی مسابقات جام جهانی 2014 برزیل برگزار شد، "کیسوکه هوندا" به عنوان بهترین بازیکن این مسابقه انتخاب شد.
 
دیدار ژاپن و یونان با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

اخبار ورزشی - مهر