ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاپیتان پرسپولیس نقره داغ شد


جریمه‌ای که باشگاه پرسپولیس برای کاپیتان اول خود در نظر گرفته به نوعی نقره داغ کردن این بازیکن محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: جریمه‌ای که باشگاه پرسپولیس برای کاپیتان اول خود در نظر گرفته به نوعی نقره داغ کردن این بازیکن محسوب می‌شود.

بعد از درگیری که بین علیرضا نورمحمدی و قاسم دهنوی در دیدار پرسپولیس و صبای قم پیش آمد مدافع پرسپولیس امروز در جلسه کمیته انضباطی این باشگاه حاضر شد و توضیحاتی را ارائه داد. در پایان این جلسه و با اعلام علی اکبر طاهری نورمحمدی با جریمه سنگین کسر 10 درصد قراردادش مواجه شد.

این جریمه‌ای که باشگاه پرسپولیس برای کاپیتان اول خود در نظر گرفته به نوعی نقره داغ کردن نورمحمدی محسوب می‌شود. مسلماً وقتی باشگاه پرسپولیس با کاپیتان اول خود چنین برخورد محکمی انجام می‌دهد دیگر بازیکنان هم متوجه می‌شوند که نباید در زمین مسابقه بی انضباطی انجام بدهند.

برخورد محکم باشگاه پرسپولیس با نورمحمدی، در آینده باعث خواهد شد دیگر بازیکنان وارد حاشیه نشوند.


ویدیو مرتبط :
داغ داغ داغ صحنه های از تریلر کاپیتان آمریکا 3 لو رفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستاره جنجالی باشگاه پرسپولیس نقره داغ شد



اخبار,اخبار ورزشی, باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - ستاره جنجالی باشگاه پرسپولیس نقره داغ شد

رای کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در مورد اتفاثقات در دیدار برابر فولاد خوزستان صادر شد.

به گزارش جام جم ورزشی، مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: کمیته انضباطی باشگاه در مورد رفتار پیام صادقیان و دریافت کارت قرمز از داور بازی، نظر به اقدامات صورت گرفته و حساسیت باشگاه درباره این گونه اقدامات و اعتراضات به داوری، به ضرورت تشکیل جلسه داد.

خواجه‌وند افزود: در نهایت پس از دریافت گزارش از سرپرست محترم تیم با استناد به آیین‌نامه انضباطی باشگاه و پیش‌بینی و توافقی که از طرف مدیر عامل محترم آقای رحیمی در زمان انعقاد قرارداد داشتند، در مورد پیام صادقیان به کسر 10 درصد از مبلغ قرارداد با تذکر و درج در پرونده اتخاذ تصمیم شد.

اخبار ورزشی - جام جم