ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاپیتان پرسپولیس در یک‌قدمی استقلال؟


شنیده‌ها حاکی از آن است که شب گذشته مسئولان باشگاه استقلال با کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس وارد مذاکره شده‌اند.

تسنیم: شنیده‌ها حاکی از آن است که شب گذشته مسئولان باشگاه استقلال با کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس وارد مذاکره شده‌اند.

 بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال روز دوشنبه گفت که اسامی بازیکنان جدید بازیکنان استقلال فردا اعلام خواهد شد.

امید ابراهیمی، میلاد فخرالدینی و سجاد شهباززاده 3 بازیکنی هستند که با استقلال به توافق رسیده‌اند. هادی محمدی و مسعود حسن‌زاده بازیکنان داماش گیلان گزینه‌های دیگر استقلالی‌ها بودند که کار انتقال حسن‌زاده به استقلال تمام شده و اگر محمدی سهمیه زیر 23 سال به حساب بیاید، این بازیکن نیز آبی‌پوش می‌شود.

مهمترین خبر نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال، مذاکره با محمد نوری هافبک و کاپیتان تیم پرسپولیس است. شنیده‌های حاکی از آن است که شب گذشته این بازیکن با مسئولان استقلال وارد مذاکره شد ولی از آنها خواست تا به وی فرصت دهند تا تصمیمش را بگیرد.

نوری بدون اینکه این خبر را تایید یا تکذیب کند، به خبرنگار تسنیم گفت: فعلا نمی‌خواهم حرف بزنم و اجازه بدهید تا یکی دو روز آینده صحبت‌ خواهم کرد.


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال پرسپولیس و تشویق لیدر متعصب استقلال و همراهی هواداران تیفوسی استقلال ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرهاد مجیدی وارد تهران شد ! / کاپیتان در یک قدمی استقلال



فرهاد مجیدی وارد تهران شد ! / کاپیتان در یک قدمی استقلال

او ساعتی قبل در حالی به پایتخت بازگشت که خبر می رسد مذاکرات مجیدی با فتح الله زاده وارد مرحله تازه ای شده

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 فرهاد مجیدی بعد از مدتها امشب وارد تهران شد . او ساعتی قبل در حالی به پایتخت بازگشت که خبر می رسد مذاکرات او با فتح الله زاده وارد مرحله تازه ای شده و این احتمال وجود دارد که بعد از نشست او با مدیرعامل استقلال در روز 5 شنبه مجیدی بار دیگر استقلالی شود !

امیر قلعه نویی در یک هفته گذشته تلاش کرد با سکوت و سیاست انتقال مذاکرات به سمت فتح الله زاده موضعی از خود در قبال بازگشت مجیدی نشان ندهد  .

از سوی دیگر بزرگترین دغدغه شماره 7 آبی ها برای بازگشت ، اصرار هواداران این تیم در فضاهای مختلف مجازی نسبت به حضورش در استقلال است . بازیکنی که به شدت روی سکوها محبوب است و به عنوان مثال هر کدام از اخبارهای مربوط به فرهاد مجیدی در هفته جاری رکورد کامنت های سایت گل را در این ماه جابجا کرده است .