ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاپیتان لیورپول فصل را از دست داد


آسیب دیدگی کاپیتان لیورپول جدی است و او تا پایان فصل نمی تواند برای تیمش به میدان برود.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میل، جوردن هندرسون بعد از جدایی استیون جرارد، از لیورپول بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو می بندد و به بازیکنی تاثیر گذار در میانه میدان قرمز پوشان آنفیلد تبدیل شده است.

هندرسون در دیدار لیورپول برابر دورتموند در یک چهارم نهایی لیگ اروپا آسیب دید و تعویض شد. باشگاه لیورپول بعد از بررسی آسیب دیدگی هندرسون اعلام کرد این بازیکن تا سه ماه خانه نشین خواهد بود و به این ترتیب او تا پایان فصل نمی تواند برای قرمز پوشان آنفیلد به میدان برود و بدون شک این بدترین خبر برای یورگن کلوپ در شرایط کنونی است.

هندرسون یکی از امیدهای تیم ملی انگلیس برای درخشش در یورو 2016 بود و با این آسیب دیدگی شدیدی که با آن مواجه شده است حتی احتمال دارد در یورو 2016 هم نتواند به میدان برود.

این برای نخستین بار در فصل جاری نیست که هندرسون با آسیب دیدگی مواجه می شود. او پیش از این هم مصدوم شد و بازی‌های زیادی را از دست داد.


ویدیو مرتبط :
دست ندادن دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا با کاپیتان اسراییلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهاجم لیورپول ادامه فصل را از دست داد


دنی اینگس، مهاجم 23 ساله که تابستان امسال از برنلی به لیورپول پیوست، به دلیل مصدومیت لیگامنت زانو، قادر نیست دیگر در این فصل برای قرمزهای آنفیلد به میدان برود.

ورزش سه: دنی اینگس، مهاجم 23 ساله که تابستان امسال از برنلی به لیورپول پیوست، به دلیل مصدومیت لیگامنت زانو، قادر نیست دیگر در این فصل برای قرمزهای آنفیلد به میدان برود.

ماه اکتبر و دو هفته پس از دربی مرسی ساید مقابل اورتون که اینگس موفق به گلزنی نیز شده بود، او در جریان تمرینات دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه زانو شد. در ابتدا پزشکان لیورپول خوشبینانه گزارش دادند که او تا 6 ماه بعد می تواند به میادین بازگردد اما این بازیکن در مصاحبه با NBC SPORT فاش ساخت که در پی توصیه های جدیدی که به وی شده است، او دیگر نمی تواند لیورپول را در این فصل همراهی کند.

اینگس در همین رابطه گفت:" در ابتدا تصور می شد که پیش از اتمام فصل بتوانم برای لیورپول بازی کنم اما به تازگی مطلع شده ام که نباید ریسک کنم و در صورت بازی کردن ممکن است دوباره مصدومیت بازگردد. این هم از بالا پایین های فوتبال است و چاره ای ندارم جز اینکه به این شرایط عادت کنم. متاسفانه تا انتهای فصل قادر به همراهی لیورپول نخواهم بود."