ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاپیتان لهستان: بازی متفاوتی برای ما بود


کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان گفت: در ست دوم و سوم توپ گردش زیادی داشت و می‌توانست نتیجه متفاوتی نیز در این دیدار رقم بخورد.

خبرگزاری فارس: نواکوفسکی پس از شکست برابر ایران در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: به تیم ایران برای صعود به المپیک تبریک می‌گویم. این یک بازی متفاوت برای تیم ما بود.

وی افزود: ما پیش از این سهمیه المپیک را گرفته بودیم به همین دلیل راحت بازی کردیم. ایران تیم بسیار خوبی است. در ست دوم و سوم توپ گردش زیادی داشت و می‌توانست نتیجه متفاوتی نیز در این دیدار رقم بخورد.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با کاپیتان تیم ملی والیبال قبل بازی با لهستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاپیتان کریمی بعد از بازی چه گفت



کاپیتان,  کریمی , تیم ملی ,  جام جهانی

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با اردن پس از این دیدار در گفت وگویی با مدیر رسانه ای تیم ملی گفت که از موقعیت هایمان خوب استفاده نکردیم اما با حمیت تیمی توانستیم نتیجه را تغییر دهیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون،علی کریمی درباره این دیدار گفت: بد بازی نکردیم، حریف هم موقعیت های آنچنانی نداشت و گل اول آنها با بدشانسی ما وارد دروازه مان شد و روی گل دوم هم در جاگیری ها دقت لازم را نداشتیم ، باهم حرف نزدیم و آنها با دروازه بان ما تک به تک شدند اما خدا را شکر که موفق شدیم نتیجه را تغییر دهیم که به نظر من، این کار، حمیت تیمی ما را می رساند.

کریمی درباره جوانان تیم ملی هم گفت که آنها ستاره های تیمهایشان و جزو بهترین های لیگ هستند که به تیم ملی دعوت شده اند. البته باید به آنها زمان داده شود تا بتوانند در تیم ملی جا بیفتند.

وی در پایان درباره دیدارهای دوربعد مقدماتی جام جهانی گفت که همه می دانیم که بازیها سخت تر می شود و ما باید از اشتباهاتی که در دیدار با اردن یا دیگر بازیهای تدارکاتی حادث می شود درس بگیریم و در آینده آنها را تکرار نکنیم چون مقابل تیم های مرحله بعد به این سادگی نمی توانیم عقب افتادگی را جبران کنیم.