ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاپیتان جوانان آرسنال در پرسپولیس


کاپیتان تیم جوانان آرسنال در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.

خبرگزاری فارس: پس از کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال پرسپولیس در دو بازی ابتدایی لیگ برتر با درخواست کادر فنی مسئولان این باشگاه به دنبال جذب بازیکنان خارجی مناسب رفتند. از همین‌رو پس از گفت‌وگو با اومانا، مدافع تیم ملی کاستاریکا، پرسپولیسی‌‌ها با کاپیتان تیم جوانان آرسنال نیز وارد مذاکره شدند.

این بازیکن سابقه کاپیتانی جوانان آرسنال و بازی در تیم‌های سرشناس انگلیسی را دارد.

گفتنی است پس از توافقات اولیه حتی این بازیکن قرار بود روز جمعه به ایران سفر کند اما ناگهان بنابر دلایلی سفر این بازیکن به ایران علی‌رغم میل باطنی به زمان دیگری موکول شد.

پرسپولیسی‌ها ارتباط خود را با این بازیکن برقرار کردند اما هنوز موفق نشدند تا مجوز حضور این بازیکن در ایران را بگیرند.

قرمزپوشان پس از رسانه‌ای شدن نام اومانا برای انتقال به پرسپولیس با مشکلاتی مواجه شدند، به همین دلیل تمایل ندارند که نام این بازیکن انگلیسی را تا زمان عقد قرارداد رسانه‌ای کنند.


ویدیو مرتبط :
حواشی بازی جوانان استقلال ۲-۱ جوانان پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکار جدید پرسپولیس؛کاپیتان تیم ملی جوانان


علیرضا جهانبخش بازیکن جوان و آینده دار تیم داماش گیلان تازه ترین خرید محمد رویانیان برای پرسپولیس است.

تماشا: علیرضا جهانبخش بازیکن جوان و آینده دار تیم داماش گیلان تازه ترین خرید محمد رویانیان برای پرسپولیس است. جهانبخش که سابقه بازی در تیم های داماش تهران، پیام البرز قزوین و داماش گیلان را دارد، کاپیتان تیم ملی جوانان ایران هم هست، او متولد 1372 و بیش از چهار سال است که عضو داماش گیلان است.



 جهانبخش بعد از اینکه تارتار سرمربی داماش شد، بیشتر فرصت بازی در این تیم را پیدا کرد. او در دو بازی آخر داماش در برابر نفت تهران و شهرداری تبریز بازیکن فیکس داماش بود و در برابر شهرداری تبریز یک گل زیبا هم به ثمر رساند.

این بازیکن با استعداد، یک بار هم در هفته بیستم موفق شده بود دروازه فجر سپاسی را باز کند. جهانبخش به عنوان کاپیتان تیم ملی جوانان سال گذشته هم به برنامه 90 دعوت شد و در آن برنامه توسط فردوسی پور به خودخواهی و پاس ندادن متهم شد.

او در همان برنامه از مهدی مهدوی کیا که در آن زمان عضو تیم داماش بود به عنوان الگوی خودش نام برد. جهانبخش در تیم ملی جوانان در دو پست هافبک وسط و هافبک راست بازی می کند و پنالتی زن اول تیم ملی جوانان است. امیر عابدینی مدیرعامل داماش در مصاحبه با پانا این انتقال را تایید کرده است.