ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاویانپور: بنسون مرا یاد رأفت انداخت


هافبک پیشین پرسپولیس گفت: هافبک‌های استقلال از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارند اما از لحاظ تکنیکی و دوندگی هافبک‌های پرسپولیس برتر هستند.

خبرگزاری تسنیم: حامد کاویانپور در خصوص دیدار روز جمعه پرسپولیس و استقلال و برگزاری دربی 81 اظهار داشت: پرسپولیس چند بازی است که فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و می‌شود به این تیم امیدوار بود و برای استقلالی‌ها کری خواند.

وی ادامه داد: قطعاً از نظر من پرسپولیس برنده دربی است و معتقد هستم که با اختلاف یک گل استقلال را شکست می‌دهد، البته این منوط به این قضیه است که پرسپولیس در دربی هم مانند بازی‌های دیگرش تهاجمی بازی کند. خوشبختانه پرسپولیسِ برانکو جسورانه و هجومی بازی می‌کند.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد دربی روز جمعه تحت تأثیر درگذشت هادی نوروزی دوستانه باشد و بازیکنان دو تیم بخواند رعایت همدیگر را بکنند، خاطرنشان کرد: شرکت در مراسم نوروزی یک کار انسان دوستانه بود که استقلالی‌ها به بهترین نحو آن را انجام دادند اما در زمین فوتبال مسئله چیز دیگری است. مسلماً‌ بازیکنان و هواداران دو تیم می‌خواهند جمعه برنده دربی باشند، چون می‌دانند باختن در دبی تبعات فراوانی دارد.

کاویانپور در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند چه کسی ستاره پرسپولیس در دربی باشد، گفت: پرسپولیس خط هافبک خوبی دارد اما با توجه به شناختی که از برانکو دارم می‌دانم که با حوصله زیاد و کاملاً‌ زیرکانه در فاز دفاعی تیمش را به بهترین نحوه انجام می‌دهد. در مجموع شاید طارمی و شاید عالیشاه ستاره بازی باشند.

وی در خصوص تقابل احمد نوراللهی و امید ابراهیمی در مرکز زمین هم اظهار داشت: در دربی به دست گرفتن وسط زمین حرف اول را می‌زند. هافبک‌های استقلال از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارند اما از لحاظ تکنیکی، دوندگی هافبک‌های پرسپولیس برتر هستند. در مجموع در وسط زمین کفه ترازو سمت پرسپولیس سنگین‌تر است.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد خط حمله این تیم هم خاطرنشان کرد: می‌خواهم در مورد بنسون صحبت کنم، درست است که این بازیکن در بازی با ملوان موقعیت‌های گلزنی را از دست داد اما او وحشتناک دونده است. تماشاگران پرسپولیس باید به بنسون فرصت بدهند چون او مهاجم مهمی است و فقط به زمان نیاز دارد. واقعیتش این است که دوندگی بنسون من را یاد پایان رأفت انداخت.


ویدیو مرتبط :
اربعین غمت مرا انداخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فنونی‌زاده: تعویض‌های برانکو مرا یاد تیم دهه ۶۰ انداخت



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس در نیم فصل نیاز به جذب یک گلر و مدافع وسط دارد و در سایر پست‌ها مشکل خاصی ندارد.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی پرسپولیس مقابل پدیده مشهد گفت: پرسپولیس پس از 7-8 هفته که متحمل شکست نشده بود به مصاف پدیده رفت و انگیزه زیادی برای برد داشت. پدیده با یک حالت دفاعی به ضد حملات دل بسته بود. باز هم پرسپولیس از اشتباهات فردی بازیکنان متضرر شد و روی گل اول سوشا مکانی و روی گل دوم محسن بنگر مرتکب اشتباه شد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس از اشتباهات مکانی خیلی متضرر شده است، گفت: او زحمتش را می کشد اما گاهی گل‌های بچه‌گانه می‌خورد. صادقی گلر خوبی است اما مکانی بازیکنی را کنارش نمی‌بیند که با او رقابت نزدیک داشته باشد. به هر حال پرسپولیس باید تمرکز بیشتری کند و گل‌های بچه‌گانه دریافت نکند. در این 7-8 هفته پرسپولیس بیشتر حمله کرده و توپی روی دروازه‌اش نمی‌آید به همین خاطر گلر بدنش سرد می‌شود و اشتباه می‌کند. امروز واقعا از تعویض‌های هجومی برانکو لذت بردند. او من را به یاد پرسپولیس دهه 60 انداخت و وقتی تیمش عقب بود با سه مهاجم حمله می‌کرد. واقعا از این شجاعت لذت بردم.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا این تیم نیاز به جذب گلر دارد، خاطرنشان کرد: پرسپولیس سوشا و ایمان صادقی را درون دروازه در اختیار دارد. مرتضی‌ قدیمی‌پور هم گلر خوبی است که شاگرد ما بوده است اما فکر می‌کنم پرسپولیس باید مثل سپاهان دو گلر خوب در اختیار داشته باشد و یک بازی در میان آنها را به میدان بفرستد. پرسپولیس در خط دفاع و دروازه نیاز به جذب بازیکن دارد و در سایر نقاط تیم با مشکلی روبرو نیست.

فنونی‌زاده در رابطه با دیدار مقابل استقلال اهواز اضافه کرد: پرسپولیس بازی سختی پیش رو دارد. حریف تیم بسیار قدرتمندی است و از انسجام بسیار زیادی برخوردار است. روز گذشته بازی سپاهان و استقلال اهواز را هم نصف و نیمه تماشا کردم. استقلال خوزستان عملکرد خوبی داشت و روی یک اتفاق دروازه‌اش باز شد و بازی به تساوی رسید.

وی در مورد مشکلی که برای منوچهر شفقتیان به وجود آمده و او به دلیل مشکلات مالی دست به اعتصاب غذا زده است، گفت: واقعا این اتفاق باعث تاسف است. اوج فوتبال این بازیکن در راه‌آهن بود و من در راه‌آهن، تیم ملی نوجوانان و با تیم ملی در آلمان در زمان حضور پرویز دهداری در تیم ملی با او همبازی بودم. شفقتیان فوتبالیست بسیار خوب و با کیفیتی بود. واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. علی کفاشیان به جای اینکه دائم مصاحبه کند به فکر پیشکوستانی مثل شفقتیان باشد. این بازیکن برای فوتبال ایران زحمت کشیده و باید به وضعیت او رسیدگی کنند. مسئولان باشگاه راه‌آهن بدانند که این پیشکسوت سال‌ها در تیمشان زحمت کشیده است. صادقپور مدیرعامل راه آهن را می‌شناسم و امیدوارم او پستی برای شفقتیان در تیم‌های پایه راه آهن در نظر بگیرد. باور کنید اگر محمد پنجعلی این مسائل را می‌دانست او را به تیم‌های پایه پرسپولیس می‌آورد و هدایت یکی از تیم‌های پایه را در اختیارش قرار می‌داد.

وی در رابطه با مشکلات پیشکسوتان، تصریح کرد: چندی پیش شنیدم رضا احدی یکی از ستاره‌های فوتبال ایران در دهه 60 با مشکلاتی روبرو شده و برای امرار معاش در آژانس فعالیت می‌کند. او زمانی به فوتبال آلمان رفت و یکی از خوب‌های ایران بود. فدراسیون و استقلال باید به وضعیت این ستاره‌ها رسیدگی کنند. متاسفانه خیلی از پیشکسوتان با مشکل روبرو هستند و هیچ کدام از باشگاه‌ها به فکر آنها نیستند. بنده خودم از همین جا اعلام می‌کنم شفقتیان می‌تواند به تیم نونهالان بیاید و به عنوان کمک مربی در کنار من حاضر شود و در کنار یکدیگر کارمان را دنبال کنیم مطمئنم پنجعلی هم با این مسئله موافق است.

فنونی‌زاده در پایان گفت: در ابتدای فصل که پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت در رسانه ملی اعلام کردم که اگر پرسپولیس در نیم‌فصل اول، چهارم شود انتقاداتم را از برانکو پس می‌گیرم. واقعا این جرات را دارم که بگویم در بیان نظرم دچار اشتباه شدم و پرسپولیس کیفیت بسیار خوبی پیدا کرده است. در ابتدای فصل فکر نمی‌کردم این نتایج کسب شود. واقعا به پرسپولیس امیدوار شدم و ان‌شاءالله این تیم بتواند در پایان فصل قهرمان شود و این قهرمانی را به هادی نوروزی هدیه کنم.

 

  اخبار ورزشی -  فارس