ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کان: نویر بهترین دروازه‌بان جهان است


اولیور کان با تمجید از مانوئل نویر عنوان کرد، دروازه‌بان شماره یک حال حاضر بایرن و تیم ملی آلمان از او بهتر است.

خبرگزاری ایسنا: مانوئل نویر در دیدار بایرن‌مونیخ و مونشن‌گلادباخ دروازه تیمش را بسته نگه داشت و چندین بار مانع از گل خوردن تیمش شد. این هفتمین باری بود که نویر در این فصل "کلین‌شیت" کرد و دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

نویر که یکی از نامزدهای کسب توپ طلای فوتبال جهان است، مورد تمجید اولیور کان، دروازه‌بان سابق بایرن قرار گرفت. دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان با تمجید مانوئل نویر گفت: وقتی هم‌سن او بودم این قدر خوب نبودم و به نظرم نویر از من بهتر است. من در 30 سالگی توانستم به ثبات در دروازه‌بانی برسم و عملکرد یکنواختی داشته باشم ولی نویر در حال حاضر توانسته به این مهم دست یابد. او قطعا بهترین دروازه‌بان جهان است و نباید در این مورد شکی داشت.

کان 45 ساله در ادامه درباره نقش بازیکنان جوان در توسعه فوتبال گفت: امروزه نسبت به قبل توسعه فوتبال پایه با قدرت در همه جای دنیا پیش می‌رود و بازیکنان جوان در سن‌های پایین به افتخارات بزرگ و مهمی رسیده‌اند. آموزش فوتبال برای جوانان در رده پایه باید با قدرت و توجه زیاد صورت گیرد.

بایرن‌ مونیخ فردا (چهارشنبه) در جام حذفی آلمان برابر هامبورگ به میدان می‌رود.


ویدیو مرتبط :
نویر بهترین دروازه بان-دفاع پوششی جهان! HD Rip

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولیور کان: نویر بهترین دروازه‌بان جهان است


اولیور کان می‌گوید مانوئل نویر بهترین دروازه‌بان جهان است.

خبرگزاری ایسنا: مانوئل نویر با دریافت تنها سه گل در پنج بازی یکی از اصلی‌ترین مهره‌های آلمان برای رسیدن به جمع 4 تیم نهایی جام‌جهانی بوده است. او علاوه بر مهار توپ‌های خطرناک در دروازه بارها روی پاس‌های عمقی و سانترهای حریفان از محوطه جریمه خارج شده و همانند یک مدافع آخر کار کرده تا درخشش خود را بیشتر از قبل نمایان کند.

اولیور کان با تمجید از عملکرد دروازه‌بان فعلی آلمان گفت: همه می‌دانند که او یک فوتبالیست بزرگ است اما نکته مهم این است که او می‌تواند در مواقع مهم تیم را نجات دهد. این همان چیزی است که او را از بقیه جدا می‌کند و به نظر من نویر اکنون بهترین دروازه‌بان جهان است.

کان در سال 2002 به عنوان بهترین بازیکن جام‌جهانی انتخاب شده بود اما نویر می‌گوید علاقه‌ای به کسب این جایزه ندارد و فقط قهرمانی را در برزیل می‌خواهد. دروازه‌بان آلمان گفت: بسیاری از واکنش‌های من به صورت خودکار و اتوماتیک است. تیم وسط دروازه را می‌بندد و من هم باید گوشه‌های دروازه را پوشش بدهم. من از عملکرد و نتایج تیم خوشحالم و به تیممان افتخار می‌کنم. امیدوارم که تماشاگران تا لحظه آخر از ما حمایت کنند.