ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کانتونا با یک تیم به فوتبال جزیره باز می‌گردد


ستاره خشن دهه‌های پیش فوتبال اروپا می‌خواهد با خرید سهام یک باشگاه دسته پایین انگلیس به میادین فوتبال بازگردد.

خبرگزاری فارس: اریک کانتونا ستاره سابق تیم‌ملی فرانسه و تیم باشگاهی منچستریونایتد که در دوران بازیکنی بارها و بارها به علت سبک بازیکنی خشنش مورد سرزنش و محرومیت قرار گرفته بود، در یک اقدام درخور توجه می‌خواهد با خرید سهام باشگاه دسته پایینی بث سیتی که فصل پیش در دسته کنفرانس جنوب بود، به فوتبال باشگاهی بریتانیا بازگردد.

این مهاجم سابق فوتبال اروپا که اکنون 50 سال دارد، به هوادارانش گفته که می‌خواهد این باشگاه را احیا کند و به این منظور برابر شش میلیارد تومان کنار گذاشته است.


ویدیو مرتبط :
اریک کانتونا پادشاه فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاپیتان تیم لیگ برتری فکر نمی کرد روزی حتی پایش به جزیره کیش باز شود



اخبار,اخبار ورزشی,کاپیتان نفت تهران

نفت تهران چند سالی است که در بین تیم های مدعی فوتبال کشورمان قرار گرفته.

نفتی‌ها تیمی هستند که ریشه ای قدیمی در فوتبال پایتخت دارند و بازیکنان خوب و با استعدادی را در این چند سال به فوتبال کشور معرفی کرده‌اند بازیکنانی که عمدتا کم حاشیه بودند و با آرامش کار خود را انجام می دهند. علی عزتی کاپیتان زردپوشان تهرانی چهره موفقی در لیگ برتر بوده و با حفظ مسائل اخلاقی و شخصیتی فوتبالی ساده و بی حاشیه را به نمایش درآورده. بازیکنی که در فصل نقل‌وانتقالات مد نظر چند تیم لیگ برتری هم بود اما بازهم نفت را انتخاب کرد.


عزتی یادی از گذشته اش می كند و می‌گوید: «پدرم یا کلا در فامیل ما کسی ورزشکار نبوده. نمی‌داند چطور شد به ورزش کشیده شدم. من فوتبال را ول کرده بودم و می‌رفتم پیش برادرم سرکار. یکبار بسیج محل‌مان من را برای بازی دوستانه دعوت کرد و من مرخصی گرفتم و رفتم بازی که دوباره انگیزه پیدا کردم. به برادرم گفتم به آقا (پدرم) بگوید دیگر کارگر نمی خوای. از آنجا استارت زدم و رفتم دنبال فوتبال.»


او ادامه می دهد: «من اگر فوتبالیست نمی‌شدم یك کارمند ساده می شدم. درآمد پدر و مادرم خیلی پایین بود و من اصلا فکر نمی کردم حتی روزی کیش بروم. سال اولی که با حسین‌آقا با تیم زیر ۲۳ سال رفتم کیش آسمان را نگاه می‌کردم و می‌گفتم خدایا؟ علی عزتی اینجا چه کار می‌کند؟ دستت درد نکنه که به من لیاقت دادی تا بیایم و اینجا را ببینم. تو بازی های آسیایی رفتم امارات. جایی که هرکسی نمی تواند برود. به ویژه در شهریار ولی من از طریق فوتبال توانستم.»


عزتی در مورد نفت تهران هم می گوید: «ما یک دوره با آقای ابراهیم زاده و یک دوره با آقای فرکی پنجم شدیم. دوره آقای یحیی سوم شدیم و پارسال هم سوم شدیم. البته انشالله امسال قهرمان می‌شویم. نفت شخصیت قهرمانی دارد چون در این چند ساله باشگاه شکل گرفته و دیگر نفت سال اول نیست که دنبال ماندن در لیگ باشد.»

 

اخبار ورزشی - متافوتبال