ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کامیابی نیا: واقعا پرسپولیسی ام !


هافبک جدید تیم پرسپولیس می گوید،یک پرسپولیسی واقعی است و از صمیم قلب آرزو داشته به این تیم بپیوندد.

خبرگزاری ایسنا: کمال کامیابی نیا درباره پیوستنش به پرسپولیس اظهارکرد:خوشحالم که قسمت شد به پرسپولیس بپیوندم. پرسپولیس یکی از تیم های بزرگ ایران است و سال بعد برای قهرمانی میجنگد.

وی درباره عملکردش در تیم نفت تهران نیز گفت:دو سال خوب را در نفت تهران پشت سر گذاشتم و از هر نظر عملکرد قابل قبولی داشتم. در هر فصل حدود ۲۰۰۰دقیقه بازی کردم و سعی داشتم برای تیمم مفید باشم. روزهای خوبی را در نفت سپری کردم و خاطرات خوبی از این تیم دارم.خوشحالم توانستم با این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسم.

کامیابی نیا تصریح کرد: قراردادم با نفت به پایان رسید و پیشنهادات زیادی برای من آمد،اما واقعیت این است که از صمیم قلب دوست داشتم به پرسپولیس بیایم. درست است که نفت شرایط خوبی در لیگ قهرمانان آسیا دارد،اما وقتی پیشنهاد پرسپولیس رسید، دیگر به شرایط نفت در آسیا فکر نکردم و پیشنهاد پرسپولیس را قبول کردم.

او با بیان اینکه از کودکی پرسپولیسی بوده است، ادامه داد:در محله ای که ما زندگی میکردیم، فقط چهار ایستگاه اتوبوس با ورزشگاه کارگران فاصله داشت. من تمام این مسیر را طی می کردم تا تمرینات پرسپولیس از نزدیک تماشا کنم. من واقعا پرسپولیسی ام و آرزو داشتم روزی برای این تیم بازی کنم.

هافبک جدید پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برای پیوستن به پرسپولیس قرارداد میلیاردی بسته است؟ گفت: اصلا اینطور نیست. وقتی به باشگاه پرسپولیس رفتم تا قراردادم را امضاء کنم، به آقای طاهری گفتم برای پیوستن به پرسپولیس قرارداد سفید امضاء میکنم.در نهایت نیز خود آقای طاهری لطف کردند و یک مبلغ معقول را در قراردادم نوشتند.

وی درباره اینکه گفته میشود قرار است جای محمد نوری را در پرسپولیس پر کند، اظهار کرد: پست من هافبک است و در نفت نیز در چپ، راست و میانه میدان بازی میکردم. فکر نمیکنم قرار باشد من جای نوری را پر کنم. او کاپیتان پرسپولیس است و دوست دارم در تیم ما بماند و به عنوان کاپیتان، تیم را رهبری کند.

کامیابی نیا خاطرنشان کرد: میدانم به چه تیم بزرگی آمده ام. پوشیدن پیراهن پرسپولیس لیاقت میخواهد. امیدوارم طوری برای پرسپولیس بازی کنم که همه بدانند، لیاقت پوشیدن پیراهن این تیم را دارم. ما با تمهیدات آقای برانکو، سال آینده برای قهرمانی میجنگیم، امیدوارم قهرمان بشویم تا هواداران خوشحال بشوند.


ویدیو مرتبط :
کمال کامیابی نیا از دیروز تا امروز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: کامیابی نیا، مهمان ویژه برنامه 90


طرفداری: