ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کامیابی‌نیا: تیمی حریف پرسپولیس نیست


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موفقیت پرسپولیس از هر چیزی واجب‌تر است و فردا با وجود اینکه دو کارته هستم اما با همه توان مقابل ملوان بازی خواهم کرد و کم نخواهم گذاشت.

خبرگزاری فارس: کمال کامیابی‌نیا در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از بازی فردای این تیم مقابل ملوان گفت: بعد از اتفاق تلخی که برای تیم پرسپولیس افتاد خوشبختانه شرایط روحی تیم رفته رفته بهتر می‌شود. از طرف دیگر برد مقابل سیاه‌جامگان کمک زیادی به ما کرد تا به شرایط خوبی برسیم اما در حال حاضر همه تمرکز ما بر روی بازی با ملوان است و 3 امتیاز این بازی را می‌خواهیم تا بتوانیم در جدول رده‌بندی لیگ خودمان را بالا بکشیم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شرایط بازی پرسپولیس و ملوان در جام حذفی با بازی این دو تیم در لیگ برتر که فردا برگزار خواهد شد، چه تفاوت‌هایی خواهد داشت، ادامه داد: به هر حال قطعا بازی فردا با بازی که ما در جام حذفی مقابل ملوان انجام دادیم متفاوت است چرا که بازی در جام حذفی حساسیت خودش را دارد. چون از بین دو تیم فقط یک تیم بالا می‌آید و این مسئله حساسیت بازی را بسیار بالا می‌برد اما شرایط بازی در لیگ برتر متفاوت از شرایط بازی در جام حذفی است. ما ملوان را خیلی خوب می‌شناسیم و این تیم از یک مربی کاربلد هم بهره می‌برد. به همین دلیل ما با همه وجود فردا به مصاف ملوان می‌رویم تا 3 امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

هافبک دو کارته تیم پرسپولیس درباره اینکه در صورت گرفتن کارت زرد در بازی فردا دربی 81 را از دست خواهد داد و آیا فردا با همه توان بازی می‌کند یا مراعات را چاشنی کار خواهد کرد، افزود:‌ 7-6 هفته است که من دوکارته هستم اما در همه بازی‌ها با همه توان برای پرسپولیس بازی کردم و در هیچ بازی هم کم نگذاشتم که کارت زرد نگیرم چرا که مهم‌تر از هر چیز موفقیت پرسپولیس است. شک نکنید که فردا هم با وجود اینکه سعی خواهم کارت نگیرم اما با داشتن دو کارت زرد هم با تمام توان به مصاف ملوان خواهم رفت و مقابل این تیم بازی می‌کنم.

«در 7 هفته 5 برد، یک مساوی و یک باخت به دست آورده‌ایم»کامیابی‌نیا با بیان این جمله خاطرنشان کرد: همه تلاش بازیکنان پرسپولیس و مربیان این تیم این است که این روند خوب را ادامه دهیم چرا که ما تیم خوبی در اختیار داریم و کسی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد مگر اینکه خودمان اشتباه کنیم. پرسپولیس تیم جنگنده و دونده‌ای در اختیار دارد که خوشبختانه هفته به هفته بهتر می‌شویم. همه کسانی که بازی‌های پرسپولیس را می‌بینند به این مسئله اذعان دارند که ما فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم اما گاهی برخی اتفاق‌ها رخ می‌دهد که نتیجه نمی‌گیریم اما همه تلاش مجموعه پرسپولیس بر این است که می‌خواهیم فردا اولین 3 امتیاز خانگی را در لیگ برتر کسب کنیم.

وی در مورد اینکه چرا پرسپولیس تا اینجا در لیگ پانزدهم موفق نشده در خانه 3 امتیاز را به دست بیاورد، افزود: ما نه تنها در خانه بلکه بیرون از خانه هم خوب بازی می‌کنیم اما گاهی اوقات اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که از دستور خارج است با این همه امیدوارم هواداران فردا مثل سایر بازی‌ها در حمایت از پرسپولیس سنگ تمام بگذارند تا بتوانیم با گرفتن 3 امتیاز دل آنها و روح هادی را شاد کنیم.

کامیابی‌نیا درباره اینکه اگر پرسپولیس دو بازی آینده‌اش مقابل ملوان و استقلال را ببرد و از طرف دیگر استقلال مقابل سپاهان و پرسپولیس نتواند نتیجه بگیرد آنگاه سرخ‌پوشان در قامت مدعی لیگ برتر ظاهر خواهند شد،‌تصریح کرد: همه تلاش ما بر این است که این اتفاق بیفتد. چرا که بازی با ملوان و استقلال مهم‌ترین بازی‌های این فصل پرسپولیس است و در صورت موفقیت در این دو بازی و گرفتن 6 امتیاز می‌توانیم مدعی صدرنشینی در لیگ باشیم. به همین دلیل همه تمرکز مربیان و بازیکنان بر روی این دو بازی است تا بتوانیم به خواسته‌مان برسیم.

کامیابی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا هواداران ما را در خانه تنها نگذارند و به استادیوم بیایند تا در حضور آنها ضمن گرفتن 3 امتیاز از ملوان آماده حضور در دربی شویم.


ویدیو مرتبط :
‫گل سوم پرسپولیس به نفت کامیابی نیا‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: هیچ تیمی در زمین خوب حریف پرسپولیس نمی‌شود/رویانیان: چه کسی گفته تکلیف من سه‌شنبه روشن می‌شود؟



علی دایی,بازی پرسپولیس و راه‌آهن,استعفای رویانیان

نظر بازیکنان هم برای رفتن یا ماندن در پرسپولیس مهم است
دایی: هیچ تیمی در زمین خوب حریف پرسپولیس نمی‌شود/ مقابل راه‌آهن محکوم به برد هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار مقابل راه‌آهن محکوم به برد و گرفتن 3 امتیاز هستیم.

  علی دایی در گفت‌وگویی با فارس، در مورد دیدار با راه‌آهن، وضعیت انتقال بازیکنان از پرسپولیس و احتمال حضور بازیکنان جدید صحبت کرد که در زیر می‌خوانید:

 پس از برد مقابل پدیده وضعیت پرسپولیس در شرایط خوبی قرار دارد، نظرتان چیست؟
خدا را شکر همه چیز خوب است و ما مقابل یک تیم خوب که بسیار با تجربه بازی کرد به یک نتیجه خوب رسیدیم. پدیده بازیکنانی با تجربه و بسیار خوب داشت اما بچه‌ها با تلاش‌شان در وقت اضافه پیروزی خوبی را کسب کردند تا برای آینده امیدوارتر شویم، البته کار ما سخت است و از امروز باید به بازی با راه‌آهن فکر کنیم.
 آقای دایی می‌گویند بازی با راه‌آهن برای شما خیلی سخت است؟
خیر، این را بدانید من تیم راه‌آهن را خیلی دوست دارم،‌ اکثر بازیکنان راه‌آهن از دوستان و رفیقان خود من هستند و حتی از شاگردان بسیار خوب من در دوران مربیگری، اصلا راه‌آهن را خیلی دوست دارم.

 حتی پس از اتفاقات اخیر؟
من احترام خاصی برای این باشگاه‌ قائلم، من گفتم همه از دوستان بسیار خوبی بودیم، ما در راه‌آهن مربی و بازیکن نبودیم بلکه دوست همدیگر بودیم و هنوز هم دوستی‌هایمان بسیار پررنگ ادامه دارد و ان‌شاءالله باز هم ادامه داشته باشد.


قطعا برای برد به میدان می‌روید.
بله،‌ همینطور است ما در دیدار مقابل راه‌آهن محکوم به برد و گرفتن 3 امتیاز هستیم. باید این بازی را ببریم تا جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر بهتر از گذشته شود. ما با تمام وجود و با تلاش بازیکنان و یک بازی هوادارپسند قطعا به فکر 3 امتیاز هستیم. امیدوارم خدا کمک کند تا به هدف‌مان برسیم.

  به نظر شما بازی مقابل پدیده در جام حذفی بازیکنان را خسته نکرده؟
بله، این حرف کاملا درست است، ما 120 دقیقه مقابل پدیده بازی کردیم و کمی به بازیکنانمان فشار آمده، باید دو یا سه روز ریکاوری حسابی داشته باشیم تا صد درصد آماده بازی با راه‌آهن شویم. کارمان خیلی سخت است.

 با زمین تختی چه کار می‌‌کنید؟
زمین تختی همه چیز آن مشخص است، اما امروز این حرف را می‌زنم هیچ تیمی در زمین خوب حریف پرسپولیس نمی‌شود، بچه‌های من روی زمین فوتبال بازی می‌کنند و کارشان را بلدند، همیشه بسیار خوب و منطقی فوتبال را مخصوصا روی زمین بازی می‌کنند و قطعا در زمین بد دچار مشکل و دردسر می‌شوند. اما هیچ چیزی دست ما نیست و با تابعیت قانون باید بازی کنیم و مطمئن باشید با تمام وجود و قوا برای کسب سه امتیاز می‌رویم تا یک نتیجه خوب بگیریم.

  یعنی اینقدر به بازیکنان‌تان اطمینان دارید؟
بله، من حرف خودم را زده‌ام و تا الان هم این موضوع را ثابت کرده‌ایم، در زمین خوب هیچ تیمی حریف پرسپولیس که فوتبال را روی زمین بازی می‌کند، نیست.

بالاخره مشخص شد کدام بازیکنان از پرسپولیس می‌روند و چه کسی اضافه می‌شود؟
فعلا خیلی زود است در مورد رفت و آمد بازیکنان حرفی بزنیم ما باید در یک نشست کارشناسی همه چیز را به دقت بررسی کنیم و سپس نظر نهایی را اعلام کنیم، نباید عجله کنیم.

 اما خیلی‌ها می‌گویند بازیکنان جدا شده شما مشخص است.
بازیکنان پرسپولیس همه با ما قرارداد دارند، نظر بازیکنان ما نیز برای رفتن و یا ماندن برای ما ملاک است، اگر آنها بخواهند ما می‌توانیم چنین کارهایی یعنی رد و بدل کردن بازیکنان را انجام دهیم، اگر نخواهند ما چنین کاری را نمی‌توانیم انجام دهیم.

 

این کاملا مشخص است، خدا را شکر بچه‌ها همه خوبند و با ما قرارداد دارند. هم با تجربه‌ها و هم جوان‌ها بسیار خوبند و به یکدیگر کمک می‌کنند تا پرسپولیس موفق شود. این برای پرسپولیس خوب است و حالا باید ببینیم خدا در آینده چه می‌خواهد.

  نظر شما درباره نشستن علی دایی در بازی‌های پرسپولیس روی سکو چیست؟
مطمئنا خیلی خیلی سخت است، باور کنید مربی از روی سکوها هزار برابر بیشتر از کنار زمین حرص می‌خورد. می‌دانم هواداران چه می‌کشند، اما خیلی چیزها را از روی سکو بهتر می‌توان دید تا کنار زمین ولی مطمئنا تجربه خیلی سختی برایم خواهد بود چراکه کنار زمین خیالم راحت‌تر بود.

  با حضور کریم باقری؟
بله، من خیالم از دستیارانم راحت است.

  ولی باقری نمی‌خواست مربیگری کند، چه اتفاقی افتاد این پست را قبول کرده؟
آقا کریم بزرگ فوتبال است و احترامش برای همه ما واجب. ما برای کریم باقری خیلی خیلی احترام قائل هستیم و نظرات آقا کریم مثل همیشه برای ما مهم است. باقری آمده که به ما کمک کند و خدا را شکر مشکل کارتش هم حل شد و از این به بعد با قدرت می‌تواند کنار ما باشد.

  در پایان خبر دارید رویانیان استعفا کرده است؟
ان‌شاءالله هیچ اتفاقی نمی‌افتد و با همین برنامه و بازیکنان و وضعیتی که هست، با قدرت برای کسب جام حرکت می‌کنیم. هیچ اتفاقی نمی‌افتد. چون همه باید به همدیگر الان کمک کنیم تا پرسپولیس سربلند و موفق و با آرامش کامل باشد.


فقط به عنوان هوادار به تمرین پرسپولیس رفتم
رویانیان: چه کسی گفته تکلیف من سه‌شنبه روشن می‌شود؟/ در حاشیه کارم را ادامه می‌دهم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فقط به عنوان یک هوادار به تمرین پرسپولیس رفتم و در کنارش با بچه‌های ایتام و نیازمندان نیز صحبت کردم.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس، ابتدا در پاسخ سؤالی که چرا علی‌رغم کنارگیری از پرسپولیس در تمرینات این تیم شرکت کردید، گفت: من فقط به عنوان یک هوادار به تمرین پرسپولیس رفتم و در کنارش با بچه‌های ایتام و نیازمندان نیز صحبت کردم. من فقط به عنوان هوادار آمدم نه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس.

رویانیان در پاسخ سؤالی که پس چرا اینقدر برخوردها با شما گرم بود و روبوسی‌ها با قبلا فرق داشت، گفت: به خاطر عید دیدنی و لطفی بود که به من داشتند، من هم سعی کردم به بازیکنانم تبریک بگویم چون هم پیروز شده بودند و هم عید را به آنها تبریک گفتم.

مدیرعامل مستعفی سرخپوشان درباره بازی پرسپولیس و پدیده شاندیز نیز گفت:‌ به نظر من پرسپولیس در بازی مقابل پدیده در اولین بازی جام حذفی نشان داد که بسیار قدرتمند و مستحکم است. شک نکنید پرسپولیس اگر بخواهد، هیچ تیمی جلودارش نیست.

وی افزود: با تعویض‌های دایی، بازیکنانی که به زمین آمدند نشان دادند که ما امسال تیم فوق‌العاده و بسیار خوبی را بسته‌ایم و حرکت درستی رو به جلو با گزیده‌‌ای از جوانان و باتجربه‌ها آغاز شده است، من خیلی خوشحالم که در اولین گام در جام حذفی موفق بودیم.

وی ادامه داد: ‌از طرف دیگر خوشحالم که جوانان ما یکی پس از دیگری خودشان را نشان می‌دهند، میلاد غریبی نشان داد که بازیکنی بسیار فوق‌العاده و جوانی آینده‌دار است.

مدیرعامل سرخپوشان در پاسخ به این سوال که پس چرا می‌خواهید او را از دست بدهید، یادآور شد: چرا باید این کار را بکنیم؟ ‌اگر ذوب‌آهن غریبی را می‌خواهد دلیلی بر کوچک بودن غریبی و ضعفش نیست، این بزرگی غریبی است که ذوب‌آهن او را می‌خواهد یعنی بازیکن جوان ما را می‌خواهند تا به آن تیم کمک کند، الان سر خواستن بازیکنان جوان ما دعواست. این خوب است، یعنی الان سر خواستن میلاد غریبی دعواست. این بزرگی این بازیکن است. هم ما غریبی را می‌خواهیم و هم باشگاه ذوب‌آهن.

وی افزود: به جز غریبی بازیکنی مثل یونس شاکری نیز داریم، او نشان داد که مهاجمی مستحکم، قدرتمند و چارچوب‌شناس است. تک تک بچه‌هایمان خوبند و از صمیم قلبم به این پرسپولیس و کادر فنی و بازیکنان به عنوان یک هوادار، با غرور افتخار می‌کنم.

مدیرعامل سرخپوشان درباره استعفایش نیز گفت: من در حاشیه کارم را می‌کنم چون پرسپولیس نباید عقب بیفتد. چه کسی گفته تکلیف من سه‌شنبه روشن می‌شود؟

وی افزود: هر کسی این حرف را زده شوخی کرده و یا با شما شوخی داشته، من همه حرف‌ها را شوخی گرفتم. یکی از آقایان هیئت مدیره گفته که جنگ است و همه چیز را به جنگ و ترقه تشبیه کرده.

وی افزود: آقای جمشیدی، اینجا جنگ نیست، فوتبال یک بازی است. فوتبال به نظر من یک بزم است نه جنگ. شما هنوز رزم و جنگ را ندیده‌اید، هر وقت آن را دیدید درباره سایر چیزها مثل ترقه و جنگ صحبت کن. فوتبال به نظر من فقط یک بازی است که اسمش را روی آن گذاشته‌اند و یک بزم است.

رویانیان ادامه داد: این حرف اشتباهی بوده که این آقای محترم درباره جنگ و ترقه صحبت کرده ولی ما جنگ دیده هستیم. آقای جمشیدی، عضو محترم هیئت مدیره، من معتقدم دوستان هیئت مدیره بزرگوار هستند، ولی فکر می‌کنم از رفتن من خیلی خوشحال شدند و یا با حرف‌هایشان با من شوخی کرده‌اند./فارس