ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کامیابی‌نیا: از عملکردم راضی هستم


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وظایفی را که برانکو به من محول کرده به خوبی انجام داده‌ام و در کل از عملکردم در پرسپولیس راضی هستم.

خبرگزاری تسنیم: کمال کامیابی‌نیا در مورد شرایط حال حاضر پرسپولیس، وضعیت این تیم در جدول رده‌بندی، عملکردش در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر،‌ شکست نفت مقابل الاهلی امارات در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

ابتدا در خصوص شرایط حال حاضر پرسپولیس صحبت کن.

خدا را شکر می‌کنم که پیش از تعطیلات لیگ توانستم فولاد را شکست بدهیم و با دلِ خوش به تعطیلات رفتیم.

قبول داری وضعیت پرسپولیس در جدول رده‌بندی خوب نیست؟

واقعیت این است که ما خوب بازی می‌کنیم، اما نتوانستیم از نظر امتیازگیری خوب عمل کنیم و شرمنده هواداران شدیم. نکته جالب اینجاست که هواداران از نحوه بازی کردن تیم راضی هستند و انشاءالله بتوانیم هفته به هفته شرایط بهتری پیدا کنیم. مطمئن باشید در بازی‌های آینده با امتیاز کامل از زمین خارج می‌شویم.

چرا پرسپولیس هنوز نتوانسته به شرایط خوب برسد؟

این مسئله دلایل زیادی دارد، اما مهمترین دلیل آن عدم هماهنگی و البته رخ دادن اتفاقات نادر در بازی‌های ماست. در کنار این مسئله در چند هفته ابتدایی گل‌های بدی خوردیم و داورها هم که اشتباهات فراوانی داشتند.

تو در پنج هفته گذشته در کنار کفشگری و نوراللهی بازی کرده‌ای. با کفشگری راحت‌تری یا نوراللهی؟

هم کفشگری و هم نوراللهی بازیکنان خوبی هستند. باور کنید مهم نیست چه کسی در زمین بازی کند، بلکه مهم این است که پرسپولیس حریفانش را شکست دهد. برانکو حواسش به همه هست و هرکسی که آماده باشد به زمین می‌رود.

از عملکردت در این چند هفته رضایت داری؟

فکر می‌کنم توانسته‌ام وظایفی را که برانکو به من محول کرده است، به خوبی انجام دهم. در کل از عملکردم راضی هستم و هفته به هفته بهتر هم می‌شوم.

تو هافبک شوتزنی هستی، اما چرا در پرسپولیس کمتر این کار را انجام می‌دهی؟

در پرسپولیس وظایف دفاعی من بیشتر است و خودم دوست دارم دستورات برانکو را پیاده کنم، اما اگر در بازی‌های آینده موقعیت پیش بیاید حتماً‌ شوت هم می‌زنم.

بعد از باخت پرسپولیس به ذوب‌آهن شایعه اخراج برانکو به گوش می‌رسید، نظرت راجع به این مسئله چیست؟


ببینید پرسپولیس ایراد فنی ندارد، اتفاقاً خیلی هم خوب فوتبال بازی می‌کند، اما متأسفانه در هفته‌های ابتدایی توپ‌های‌مان تبدیل به گل نمی‌شد. مگر فصل گذشته ذوب‌آهن با گل‌محمدی در قعر جدول نبود، اما مدیران این باشگاه پای او ایستادند و آخر فصل هم با قهرمانی در جام حذفی نتیجه صبرشان را دیدند، این یعنی ثبات. تعویض مربی بعد از دو باخت هیچ دردی را دوا نمی‌کند.

نظرت راجع به شکست نفت مقابل الاهلی در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

بازیکنان نفت هنوز به هماهنگی نرسیده‌اند. مطمئنم این تیم پتانسیل بالایی دارد. امیدوارم که نفت بتواند در بازی برگشت الاهلی را شکست دهد و به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد.


ویدیو مرتبط :
کمال کامیابی نیا از دیروز تا امروز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کامیابی‌نیا: من شبیه آندو هستم نه جواد


علیرضا منصوریان در یکی از صحبت هایش هافبک دفاعی تیمش را به جواد نکونام تشبیبه کرده بود اما بازیکن نفت معتقد است که شباهت به آندرانیک تیموریان نسبت به جواد نکونام بیشتر است.

ورزش سه: کمال کامیابی‌نیا گفت: آقای منصوریان به من لطف دارند اما راستش را بخواهید سبک بازی ام بیشتر شبیه به آندو است. به هر حال هر دوی آنها بازیکنان بزرگی هستند اما به شخصه فکر می کنم سبک بازی بیشتر شبیه آندو است تا جواد. من خودم خیلی امیدوار هستم که بتوانم به روند خوبم ادامه دهم و به هدفم که پوشیدن پیراهن تیم ملی است برسم.

وقتی از این بازیکن سوال شد که اگر قرار بود در نظرسنجی بهترین هافبک شرکت کند به چه کسی رای می داد، پاسخ داد: از نظر من امید ابراهیمی و آندو تیموریان هر دویشان خیلی خوب هستند. آندو در تیم ملی خیلی خوب کار کرد و در باشگاهی به دلیل یکسری مسائل و جابجایی ها بدشانسی آورد اما برعکس او امید ابراهیمی در لیگ خیلی خوب کار کرد و به نظر من هر دویشان قابل احترام هستند.

بازیکن نفت در مورد بازی با الشباب عربستان نظرش را اینگونه بیان کرد: صددرصد ما لیگ را فراموش کرده ایم و با تمام توانمان پا به بازی فردا می گذاریم تا 3 امتیاز را بگیریم و در گروهمان صعود کنیم. امیدوارم هواداران در استادیوم آزادی مقابل یک تیم عربی به ما کمک کنند، بازی اول کمی کم تجربه بودیم اما رفته رفته بهتر شدیم و خیلی تمرکز کردیم، همه بازیکنان و کادرفنی تمرکزشان روی سه امتیاز این دیدار است.

کامیابی نیا در پایان در مورد قهرمان شدن نفت تهران در سال 93 افزود: درست است ما قهرمان سال 93 شده ایم اما 7 بازی باقیمانده و زود است که آینده را پیش بینی کنیم و صدرصد باید قهرمان لیگ بشویم. ما هنوز با فولاد و تراکتور بازی نکرده ایم و قطعا همه بازی ها در لیگ سخت است. امیدوارم که بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و قهرمان شویم. تیم نفت پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارد.