ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاماچو: مقابل والنسیا تسلیم نشدیم



 

 

 

کاماچو: مقابل والنسیا تسلیم نشدیم

 

خوسه آنتونیو کاماچو، مربی اوساسونا از عملکرد شاگردانش در دیدار دوشنبه شب مقابل والنسیا به شدت راضی بود. چرا که اوساسونا که 2 گل از حریف عقب بود، در نهایت توانست با کسب یک امتیاز مستایارا ترک کند.

خود کاماچو هم از اینکه تیمش دو گل از حریف عقب افتاده به شدت متعجب بود ولی از شیوه عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم رضایت کامل داشت.

مربی اوساسونا در پایان این مسابقه گفت:« آنچه در نیمه اول برای ما اتفاق افتاد غیرقابل باور بود. ما درنیمه اول تلاش زیادی کردیم ولی والنسیا کم تلاش کرد ولی نیمه اول بازی در حالی به پایان رسید که والنسیا 2 گل از ما پیش بود.»

کاماچو ادامه داد:« ما در نیمه دوم کنترل بازی را به دست گرفتیم.در حالی که تنها 10 دقیقه تا پایان بازی باقی بود، از حریف عقب بودیم و این کاملا ناعادلانه بود. تنها کاری که کردیم این بود که تسلیم نشدیم. ما برای پیروزی رفته بودیم و نهایت تلاشمان را برای رسیدن به گلهای بیشتر به کار گرفتیم.»


ویدیو مرتبط :
توضیحات خورخه کاماچو درباره تألفیاتش به زبان اسپرانتو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگاه قضایی تسلیم فشار قدرت‌ها نمی‌شود



دستگاه قضایی تسلیم فشار قدرت‌ها نمی‌شود

 

آیت‌الله واعظ طبسی:

دستگاه قضایی تسلیم فشار قدرت‌ها نمی‌شود


اقتدار نظام به قوه قضاییه مقتدر است و این قوه نقطه اتکای همه مردمی است که می‌خواهند ظلم و ستمی در جامعه نباشد/در نگاه شهید بهشتی همه شخصیت‌ها و مجموعه‌های فکری یکسان بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی تاكید كرد: دستگاه قضایی کشور مستقل است و در اجرای احکام الهی در برابر فشار قدرتها تسلیم نمی‌شود
آیت الله واعظ طبسی در دیدار در دیدار با مسئولان قضایی خاطر‌نشان کرد: اقتدار نظام به قوه قضاییه مقتدر است و این قوه نقطه اتکای همه مردمی است که می‌خواهند ظلم و ستمی در جامعه نباشد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شخصیت بزرگ شهید بهشتی گفت: در نگاه شهید بهشتی اجرا و حاکمیت عدالت در قضای جمهوری اسلامی اصل بود و در نگاه ایشان همه شخصیت‌ها و مجموعه‌های فکری یکسان بودند.
نماینده ولی فقیه در خراسان گفت: همواره در راس قوه قضاییه فقها و علمای برجسته دینی حضور داشتند و همه اعضا و اجزای این دستگاه باید به آنها تاسی کنند.
در این دیدار همچنین رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی با ارائه گزارشی، وضعیت قضایی استان را خوب و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در سال گذشته اقدامات مناسبی در جهت ارتقا شاخص‌های توسعه قضایی در استان انجام شده است.
حجت الاسلام شریعتی افزود: دستگاه قضایی و به تبع آن دادگستری خراسان رضوی به دنبال اجرای عدالت و قضای اسلامی وسهولت دسترسی مردم به عدالت در جامعه است.

..../تحلیل:ایلنا