ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاظمیان از سپاهان شکایت کرد



 

کاظمیان از سپاهان شکایت کرد

 

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان برای دریافت مطالبات خود، از این باشگاه اصفهانی شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کاظمیان هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان به دلیل پرداخت نشدن بخشی از مبلغ قراردادش، از این باشگاه اصفهانی شکایت کرد.

طبق اخبار واصله مبلغ قرارداد هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس 550 میلیون تومان بوده که باشگاه سپاهان 200 میلیون تومان از این مبلغ را به کاظمیان پرداخت نکرده است. از این‌رو این بازیکن برای دریافت این بخش از مطالباتش از باشگاه سپاهان شکایت کرده و 48 ساعت هم به مسئولان این باشگاه مهلت داده است.

باتوجه به اینکه روز گذشته عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ اعلام کرد مبلغ قرارداد رحمتی 777 میلیون تومان بوده و همچنین قطعی شدن مبالغ قرارداد خسرو حیدری و جواد کاظمیان که بیش از سقف قرارداد بوده است، باید گفت باشگاه سپاهان فصل گذشته سقف قرارداد را برای جذب این سه بازیکن و شاید نفرات دیگر رعایت نکرده است.


ویدیو مرتبط :
گل زیبای کاظمیان به سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت باشگاه سپاهان از مسعودمرادی



 

 

 

شکایت باشگاه سپاهان از مسعودمرادی

 

باشگاه فولادمبارکه سپاهان با ارسال نامه ای به کمیته داوران فدراسیون فوتبال از مسعود مرادی و کمک داورانش به دلیل نحوه قضاوت آنها در شهرآورد فوتبال اصفهان شکایت کرد.

در قسمتی از نامه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به کمیته داوران فدراسیون فوتبال آمده است : قضاوت تیم داوری شهر آورد اصفهان با عنایت به صحنه هایی که دربرنامه 90 سیما پخش شد وهم با توجه به فیلم ها وعکسهایی که واحد سمعی بصری باشگاه ازاین دیدار تهیه کرده است ؛نشان داد که گل صحیح ابراهیم توره بی جهت مردود اعلام شد و خطای پنالتی مسلم بر روی میلوراد یانوش نیز نادیده گرفته شد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با تبریک پیروزی شهرآورد به تیم فوتبال ذوب آهن و به دور ازهرگونه جنجالی ازکمیته داوران فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا داوری شهرآورد اصفهان مورد بازبینی قرارگیرد و تذکرات لازم در این باره به قاضیان این دیدار داده شود.

درادامه این نامه آمده است :بااشتباهات ناخواسته داوری همچون شهرآورد دوسال پیش اصفهان که رقیب با یک گل آفساید موفق شد از سد سپاهان عبور کند امسال نیز پیروزی را از تیم فوتبال سپاهان گرفت تا عدالت را در داربی اصفهان شاهد نباشیم.