ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاشانی: یک‌شنبه‌ها گرفتارم، به جلسه نمی‌رسم/ همه چیز درست می‌شود



اخبار,اخبار ورزشی,جعفر کاشانی

برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه پرسپولیس این روز‌ها عجیب‌تر از هر زمانی شده، علیرغم حضور نداشتن همه‌ی اعضاء در اکثر جلسات، به نظر می‌رسد اختلاف نظر‌ها نیز بر نتایج آن سایه انداخته است.

صبح روز یک‌شنبه 3 آبان مطابق روزهای یک‌شنبه هر هفته، جلسه هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس در محل این باشگاه برگزار شد. مطابق معمول علی اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسپی از اعضای ثابت این جلسه بودند و حسین عبدی نیز که بیشتر اوقات به دلیل سفر یا ماموریت‌های کاری در جلسات حضور نداشت در این جلسه حاضر بود.

حسین عبدی که سخنگوی هیات مدیره است پیش از این مدتی به دلیل سفر به آمریکا در جلسات هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حضور نداشت اما حالا که او در ایران حضور دارد دکتر زادمهر دیگر عضو هیات مدیره این باشگاه به آمریکا رفته است و عضو غایب این نشست‌هاست.

جعفر کاشانی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و باتجربه‌ترین عضو فوتبالی هیات مدیره سرخ‌پوشان پایتخت نیز مطابق هفته‌های گذشته امروز هم در جلسه هیات مدیره باشگاه حضور نداشت. عدم حضور کاشانی در نشست‌های هیات مدیره پرسپولیس علی‌رغم حضورش در تهران، می‌تواند بیانگر اختلاف‌نظر‌هایی باشد که ریشه در نحوه اداره و تصمیم‌سازی هیات مدیره باشگاه داشته باشد.

جعفر کاشانی در گفت‌و‌گویی کوتاه به خبرنگار ایسنا درباره دلایل غیبتش در جلسات هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: روزهای یک‌شنبه گرفتاری دارم و نمی‌توانم در جلسات حضور داشته باشم.

کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل یا اختلاف نظری میان او و اعضای هیات مدیره به وجود آمده که برای این جلسات وقت نمی‌گذارد؟ افزود: همه چیز درست خواهد شد، نگران نباشید.

او توضیح بیشتری درباره مشکلاتی که در هیات مدیره وجود دارد و قرار است درست شود نداد اما غیبت او در این نشست‌ها معنادار است.

اخیرا و در پس از درگذشت هادی نوروزی، اظهارنظر‌های متفاوت و بعضا متضادی درباره‌ی نوع برخورد با پیراهن شماره 24، رنگ پیراهن پرسپولیس در بازی‌های لیگ، نحوه‌ی پرداخت مطالبات مرحوم نوروزی و ... از سوی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح شده بود.

اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
مداحی کامرو کاشانی در جلسه ی هفتگی چهارشنبه شبها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه کاشانی و کریم امروز در باشگاه پرسپولیس



 

 

جلسه کاشانی و کریم امروز در باشگاه پرسپولیس

 

کریم باقری دیروز در تماسی تلفنی با حبیب کاشانی درباره آخرین وضعیت خود با وی گفت و گو کرد. باقری در این تماس تلفنی درباره تصمیم خود درخصوص خداحافظی از فوتبال با سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت و گو کرد.

در پایان این گفت و گوی تلفنی قرار شد کاپیتان سرخپوشان، امروز  با حضور در باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای با حبیب کاشانی، وضعیت نهایی‌اش با باشگاه را مشخص کند