ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاشانی: جدایی برانکو تبعات زیادی دارد


رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد برانکو در میانه راه از پرسپولیس جدا شود، این مسئله تبعات زیادی برای ما خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: جعفر کاشانی در خصوص اینکه برانکو ایوانکوویچ یکی از گزینه‌های سرمربیگری و هدایت تیم ملی کرواسی است، اظهار داشت: برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد و هر کاری که بخواهد انجام دهد باید با هماهنگی مدیران باشگاه باشد.

وی ادامه داد: در این قضیه تصمیم‌گیرنده اصلی سرپرست باشگاه و پس از آن اعضای هیئت مدیره هستند و هر اتفاقی قرار باشد رخ بدهد باید به تصویب هیئت مدیره برسد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با جدایی احتمالی برانکو از این تیم آیا سرخپوشان متضرر نمی‌شوند، خاطر نشان کرد: قطعاً اگر قرار باشد برانکو در میانه راه از پرسپولیس جدا شود تبعات زیادی برای ما خواهد داشت، به همین خاطر امیدوارم که این اتفاق رخ ندهد. البته من شنیده‌ام که برانکو خودش به جدایی از پرسپولیس راضی نیست، پس درست نیست که این بحث ادامه‌دار شود.


ویدیو مرتبط :
عزاداری دانش آموزان کاشانی+دبستان آیت الله کاشانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عوامل اصلی جدایی ستاره پرسپولیس؛ برانکو و مشکل مالی



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

بازیكن برزیلی پرسپولیس با برانکو به مشکل خورده و بدقولی مسئولان هم بهانه ای شده تا او در فكر پیوستن به لیگ قطر باشد.

 پرسپولیس تهران در حالی با نتیجه 3 بر صفر مقابل لخویا شکست خورد که فرناندو گابریل را روی نیمکت داشت اما برانکو صلاح ندانست از این بازیکن استفاده کند.

ظاهرا سرمربی کروات پرسپولیس قصد داشت به دلیل اتفاقات بازی با سپاهان و اعتراض گابریل به تعویض این برزیلی را تنبیه کند ولو آنکه به قیمت شکست تیمش تمام شود.

تا بدین جای ماجرا را می دانستید اما شاید آنچه ندانید مربوط به ناراحتی شدید گابریل بابت نیمکت نشینی و مشکلات مالی است. به عبارت بهتر این هافبک برزیلی جدای از اختلاف نظر به خاطر بدقولی مسئولین پرسپولیس قصد جدایی از این تیم را دارد.

از قرار معلوم این بازیکن تنها 15 درصد از قراردادش را تاکنون دریافت کرده و امیدی هم به گرفتن الباقی مبلغ قرارداد خود ندارد.

از طرف دیگر یک تیم قطری پیشنهادی یک میلیون دلاری به گابریل ارائه داده و بر همین اساس وی تصمیم به جدایی و حضور در لیگ ستارگان قطر گرفته است.

اخبار ورزشی - رادنیوز