ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاسیاس نزدیک‌ درهای خروجی برنابئو


کاپیتان رئال بیش از هر زمانی به درهای خروجی این تیم نزدیک شده است.

خبرگزاری ایسنا: همه چیز بر اساس برنامه پیش می‌رود. هم ایکر کاسیاس می‌داند و هم سران باشگاه رئال‌مادرید که کاپیتان قوهای سپید فصل آینده را در سانتیاگو برنابئو نخواهد بود. مشکل اصلی این است که هر چه زمان بیشتری سپری شود، قیمت انتقال داوید دخئا به رئال افزایش خواهد یافت. این مساله ممکن است موجب شود این جریان زودتر از آنچه تصورش می‌شود، خاتمه پیدا کند.

منچستریونایتد باشگاه متمولی است. آنها هم پول دارند و هم غرور. سران باشگاه به اندازه کافی از توافق ضمنی رئال‌مادرید با داوید دخئا، دروازه‌بان‌شان ناراحت هستند. سران رئال هم که به شدت برای جذب دخئا بی‌تابی می‌کنند، چاره‌ای جز افزایش مبلغ قرارداد دخئا ندارند. آنها پیشتر 20 میلیون یورو پیشنهاد کردند و اکنون قصد دارند مبلغ را به 30 میلیون افزایش دهند.

چند مساله وجود دارد که باید سر و سامان داده شود. نخست این که جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید باید تصمیمی باشد که از سوی سران باشگاه گرفته شده باشد. در این مورد نیز رافائل بنیتس، سرمربی جدید رئال‌مادرید صحبت‌هایی کرده بود. دوم این که تایید شود داوید دخئا به هیچ‌وجه از سران رئال نخواسته است برای آمدن به این تیم ایکر کاسیاس باید فروخته شود.

چیزی که مشخص شده این است که در منچستریونایتد صحبت بر سر این انتقال در حال انجام شدن است. از سوی دیگر کاسیاس و مدیر برنامه‌هایش نیز گوشه‌ای ننشسته‌اند تا ببینند چه اتفاق‌هایی برایشان رقم زده می‌شود.

کارلو کاتروپیا در هفته‌های گذشته با چند باشگاه به نام‌های تاتنهام، آرسنال، پاری‌سن‌ژرمن، رم، اینتر، فنرباغچه و بشیکتاش گفت‌وگوهایی انجام داده است. کاسیاس اما به هیچ وجه دوست ندارد در تیم‌ها و یا لیگ‌های درجه دوم اروپا بازی کند. مساله‌ای که معلوم شده این است که کاسیاس به هیچ وجه در هیچ تیم دیگری در لیگ فوتبال اسپانیا حضور پیدا نمی‌کند. این که او همچنان هوادار رئال‌مادرید است اجازه نمی‌دهد تصمیم به رفتن به تیم دیگری در اسپانیا بگیرد.


ویدیو مرتبط :
ماریو گوتزه به درهای خروجی بایرن مونیخ نزدیک شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشویق کاسیاس و هو شدن مورینیو در سانتیاگو برنابئو



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

رونالدو هفتمین گلزن تاریخ رئال مادرید

تشویق کاسیاس و هو شدن مورینیو در سانتیاگو برنابئو

در جریان دیدار شب گذشته رئال مادرید مقابل سلتاویگو دروازه‌بان این تیم از سوی هواداران تشویق و سرمربی پرتغالی هو شد.

به گزارش  فارس، در جریان دیدار رئال مادرید مقابل سلتاویگو در دور برگشت رقابت‌های کوپا دل‌ری بار دیگر تمرکز بر روی ایکر کاسیاس بود که هواداران رئال مادرید هنگام اعلام نامش از بلندگوی ورزشگاه به شدت به تشویق وی پرداختند و قبل از شروع مسابقه فریادهای «ایکر، ایکر» سر دادند.

همچنین آنتونیو آدان از سوی طرفداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت؛ این در حالی است که ژوزه مورینیو مانند دیدار یکشنبه شب مقابل رئال سوسیه‌داد از سوی آنها هو شد.

به هر حال به محض شروع مسابقه و پس از گلزنی کریستیانو رونالدو تشویق‌ها به سوی ستاره پرتغالی برگشت.

رونالدو با هت‌تریک در این دیدار هفتمین گلزن تمام تاریخ باشگاه رئال مادرید شد. این بازیکن 175 بار برای سفیدپوشان گلزنی کرده و تنها 5 گل با رکورد پاکو جنتو، اسطوره باشگاه که با 180 گل در مکان ششم قرار گرفته، فاصله دارد.

رونالدو تاکنون در این فصل 28 گل (16 گل در لالیگا، 4 گل در کوپا‌دل‌ری، 2 گل در سوپرکوپا و 6 گل در لیگ قهرمانان) به ثمر رسانده است.

ماشین گلزنی رئال در این فصل در 6 دیدار 2 گل و در 3 دیدار نیز هت‌تریک کرده است./فارس