ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاری که فوتبال اروپا با کریم انصاری فرد کرد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,انصاری فرد

هیکل کریم تراشیده شده و این نشان می دهد از زمان حضور در یونان، تمریناتش را بسیار فشرده تر کرده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی، در بازی هند به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و حضوری موثر داشت. او بدشانس بود که نتوانست در این مسابقه گل بزند. کریم سال گذشته به فوتبال اروپا رفت و وقتی در تابستان گذشته از اوساسونا جدا شد، همه تصور می کردند عمر فوتبال او در قاره سبز به پایان رسیده است.

 

انصاری فرد اما با انتقال به پانیانیوس فصل تازه ای از فوتبال خود را رقم زد. تصاویر او در تمرین تیم ملی نشان می دهد که حالا این بازیکن با گذشته-حداقل از نظر فیزیکی-چه تفاوت ویژه ای کرده است. کریم در یکی از مصاحبه هایش گفت: «من نمی توانم بگویم فوتبال اروپا چه فرقی با ایران دارد ولی می توانم بگویم اینجا دنیای دیگری است.» حالا تاثیر این «دنیای دیگر» به خوبی در سبک بازی و فیزیک کریم انصاری فرد مشخص شد.

 

هیکل او تراشیده شده و این نشان می دهد از زمان حضور در یونان، تمریناتش را بسیار فشرده تر کرده است. بی شک حالا با ماندن در اروپا، آینده کریم در تیم ملی بسیار درخشان تر خواهد بود. این می تواند الگویی باشد برای آن دسته از جوان های تیم ملی که فعلا نتوانسته اند قید فوتبال را بزنند و پیشرفت در اروپا را ترجیح بدهد.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
کریم انصاری فرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم انصاری فرد در میان بزرگان فوتبال جهان


در بین بازیکنان بزرگ روبین فان پرسی با 30 گل زده در رده هشتم، کلاوس یان هانتلار با 29 گل در رده دهم و زلاتان ابراهیموویچ با 28 گل در رده یازدهم قرار گرفته است.

ایسنا: با توجه به نزدیکی به پایان سال 2012 میلادی، فدراسیون بین المللی آمار و ارقام لیست نهایی گلزنان باشگاهی جهان در این سال را منتشر کرد که کریم انصاری فر مهاجم ملی پوش کشورمان در رده 58 جهان قرار گرفت.

لیونل مسی مهاجم بارسلونا با 50 گل در لیگا در سال 2012 با 4 گل بیشتر نسبت به کریستیانو رونالدو در رده نخست قرار گرفت و آرتوراس ریموه کیسیوس مهاجم لیتوانیایی تیم سیولیا با 35 گل زده به همراه هنری هرناندز مهاجم کلمبیایی تیم هردیا در رده سوم قرار گرفته است.

در بین بازیکنان بزرگ روبین فان پرسی با 30 گل زده در رده هشتم، کلاوس یان هانتلار با 29 گل در رده دهم و زلاتان ابراهیموویچ با 28 گل در رده یازدهم قرار گرفته است.

کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی ایران و پرسپولیس با 21 گل زده در رده 58 جهان و پنجم آسیا قرار گرفت. در بین آسیایی ها سنحاریب ملکی صباح مهاجم سوریه ای تیم روداکرکراد هلند با 25 گل زده در رده 26 جهان، ترسایل دانگدا از تایلند در رده 31، هیساتو ساتو ژاپنی در رده 50 و نصیر الشمرانی عربستانی در رده 56 جهان قرار گرفتند.

کریم انصاری فرد در این رده بندی بالاتر از کریم بنزما مهاجم رئال مادرید قرار گرفت که در رده 61 جهان قرار گرفته است.‎